16. redna seja občinskega sveta Občine Lendava (16. 12. 2020)

Občinski svet Občine Lendava

16. 12. 2020

Zapisnik

0. Potrditev zapisnikov prejšnjih sej občinskega sveta

Z A P I S N I K (skrajšani)

16./redne/ seje Občinskega sveta Občine Lendava, ki je bila v sredo, 16.12.2020 ob 15. uri. Seja je potekala na daljavo preko spletne aplikacije ZOOM.

Sejo občinskega sveta je sklical Janez Magyar, župan Občine Lendava, ki je sejo tudi vodil (predsedujoči). Pozdravil je prisotne, prav posebej zunanje poročevalce, ki se bodo seji priklju-čili v nadaljevanju, med njimi ravnateljico Vrtca Lendava, Tino Hozjan, ki bo predstavila Pre-dlog uskladitve ekonomske cene programov Vrtca Lendava in Eriko Vrbančič, pomočnico di-rektorice Centra za socialno delo Pomurja in Ano Gabor, računovodkinjo Centra, ki se bosta seji pridružile pri obravnavi vloge za soglasje k ceni socialnovarstvene storitve Pomoč družini na domu.

Predsedujoči je prav posebej pozdravil medije in druge, ki spremljajo današnjo sejo na daljavo preko spletne aplikacije ZOOM ter predsednika nadzornega odbora, ki prav tako prisostvuje seji.

Predsedujoči je prisotne seznanil, da glede na uspešno izvedbo prejšnje seje na daljavo, tako s tehnične kot tudi z vsebinske strani, ni bilo nobenega razloga, da glede na še vedno trajajoče epidemiološko stanje tudi današnja seja ne bi bila izvedena na daljavo, za kar kot znano obstaja tudi pravna podlage in sicer 4. odstavek 35. člena Zakona o lokalni samoupravi. Ob tem je tudi pomembno, da bo tudi današnja seja potekala po določilih Poslovnika občinskega sveta, saj je tudi ta seja redna seja, s tem, da člani sveta na seji sodelujete izven sedeža občine s pomočjo informacijsko – komunikacijske tehnologije, ki omogoča razpravo in glasovanje na daljavo.

Seja se snema z zvočno in avdio-video snemalno napravo, po postopku ki je določen v 48. členu Poslovnika občinskega sveta Občine Lendava, snemanje take seje pa zahteva tudi 4. odstavek 35. člena Zakona o lokalni samoupravi.

Nato je predsedujoči pristopil k ugotavljanju sklepčnosti seje. Sklepčnost se ugotavlja z preverjanjem vključenosti svetnikov v aplikacijo ter slikovno preko kamere.

Seji sveta je prisostvovalo 18 svetnikov, s tem, da sta se seji Igor Kulčar in Robert Požonec pridružila naknadno, Igor Kulčar ob 15.16 uri in Robert Požonec ob 15.13 uri.

Opravičeno odsoten je bil Patrik Kocet.

Seji sveta so prisostvovali še javni uslužbenci občinske uprave: -dr. Mihael Kasaš - direktor občinske uprave, -Jasna Bračič-Szabó, -Bojan Petrijan, -Renata Torhač, -Tanja Šimonka,
-Danijela Levačič, do 4. točke dnevnega reda, -Tatjana Györköš Litrop, pri 5.2. točki dnevnega reda.

Seji prisostvuje tudi predsednik nadzornega odbora, Drago Baša.

Sejo preko spleta spremljajo tudi mediji.

Vabilo za današnjo sejo so svetniki prejeli 8. decembra, ko je gradivo tudi bilo objavljeno na spletni strani občine, naslednji dan pa je zaradi dopolnitve gradiva Centra za socialno delo bilo objavljeno dopolnjeno gradivo k točki 5.2. (dodatek se nanaša na strukturo cene ob 60 % subvenciji v času od ponedeljka do sobote in posebej za izvajanje storitev ob nedeljah in praznikih). Isti dan je bila objavljena tudi obrazložitev sprememb proračunov med prvo in drugo obravnavo tako za leto 2021 kot tudi za leto 2022. V ponedeljek 14. decembra 2020 je na spletni strani občine bil objavljen osnutek zapisnika 15. seje sveta, skupaj s predlogi popravkov svetnikov, saj se je sedemdnevni rok za podajo pripomb iztekel po sklicu seje, zaradi administrativnih popravkov so bili ponovno objavljeni Kadrovski načrti kot prilogi k obema proračunoma, objavljeno je bilo mnenje Odbora za družbene dejavnosti, mladino in šport k predlogu sklepa uskladitve cene programov Vrtca Lendava in ker je po predlogu tega odbora bila izvedena korekcija predloga sklepa je bil predlog sklepa kot gradivo za današnjo sejo tudi ponovno objavljen. Objavljeno pa je bilo tudi mnenje Odbora za družbene dejavnosti, mladino in šport k predlogu cene socialnovarstvene storitve Pomoč družini na domu kot socialne oskrbe na domu od 1. 1. 2021 dalje.

Nato je predsedujoči podal nekaj informacij o poteku seje in sicer, da je osnovna tema današnje seje zaključevanje predloga proračuna občine in sicer za leto 2021 in za leto 2022. Na prejšnji seji občinskega sveta je bila opravljena prva obravnava predloga proračuna za leto 2021 in predloga proračuna za leto 2022, nato je do 7. 12. 2020 sledila javna razprava, v kateri so bile podane pripombe s strani Vrtca Lendava, predstavnikov političnih strank, občinske uprave in vodstva občine. Na podlagi prejetih pripomb, kakor tudi pripomb, predlogov in stališč iz prve obravnave proračuna in ponovne presoje občinske uprave, je v odločanje predloženo proračunsko gradivo za drugo obravnavo.

Nato bo sledila 4. točka Volitve in imenovanja z štirimi podtočkami in sicer: -menjava članov v svetu KKC Lendava zaradi odstopa članice sveta, -imenovanje članov sveta DOŠ 1 Lendava zaradi poteka mandata, -imenovanje člana sveta zavoda Pomurske lekarne za novo mandatno obdobje, -predlog skupnega kandidiranja kandidatov z strani občin UE Lendava za volitve članov Razvojnega sveta Pomurske regije za novo programsko obdobje 2021 -2027.

  1. točka bo namenjena obravnavi predlogov novih cen in sicer Vrtca Lendava in cene za socialno varstveno storitev Pomoč družini na domu.

Pri točki Vprašanja ter pobude članov občinskega sveta bo podan odgovor na prejeto pobudo svetnika, pred koncem seje pa bo podanih še nekaj informacij župana.

Predsedujoči je podal tudi navodila o načinu glasovanja in sicer bo glasovanje k posamezni točki dnevnega reda potekalo tako kot na prejšnji seji, svoje odločitve k predlogu posameznega sklepa bodo svetniki izrazili z dvigom rok, kar bo vidno preko kamere. Pred vsakim pričetkom glasovanja bo predsedujoči najprej vprašal, kdo je ZA predlagano odločitev in nato bo vprašal še kdo je PROTI odločitvi. Razlika do polnega števila prisotnih pomeni, da se ostali člani sveta niso opredelili do glasovanja, torej so se glasovanja vzdržali.

Potek glasovanja bo viden na zaslonu ekrana preko spletne kamere.

Nato je predsedujoči predlagal, da se pred določitvijo dnevnega reda odloči o potrditvi zapisnika in sprejetih sklepov 15. redne seje z dne 25. 11. 2020 v skladu s prvim odstavkom 34. in v povezavi s 50. členom Poslovnika občinskega sveta Občine Lendava

Predsedujoči je člane sveta seznanil, da so k osnutku zapisnika 15. seje, ki je bil svetnikom posredovan 2. decembra 2020 podali pripombe:

-Igor Kulčar pri 13. točki dnevnega reda: Vprašanja ter pobude članov občinskega sveta, kjer je podal pripombo k zapisu njegove razprave o realizaciji sklepa štev. 429.,

-Dejan Süč pri 2. točki dnevnega reda: Predlog proračuna občine Lendava za leto 2021, kjer je podal pripombo k zapisu njegove razprave pri tej točki dnevnega reda, pri 11.1 točki dnevnega reda: Predčasna razrešitev in imenovanje nadomestnega člana sveta javnega zavoda Galerija Muzej Lendava kot predstavnika ustanovitelja ter pri 13. točki dnevnega reda: Vprašanja in pobude članov občinskega sveta.

Pripombe so bile s predlagatelji pripomb usklajene in so kot take tudi posebej označene v zapisniku.

Predsedujoči predlaga glasovanje.

Prisotnih je bilo 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 18 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 259 :

Potrdijo se pripombe na osnutek zapisnika 15. seje z dne 25. 11. 2020 in sicer pri 2., 11.1. in 13. točki dnevnega reda.

Nato predsedujoči predlaga glasovanje o potrditvi celotnega zapisnika 15. seje skupaj s pripombami k zapisniku.

Prisotnih je bilo 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 18 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 260 :

Potrdi se zapisnik 15. redne seje občinskega sveta z dne 25. 11. 2020 skupaj s pripombami navedenimi v sklepu štev. 259.

Potrditev zapisnika 15. redne seje občinskega sveta občine Lendava
Potrditev sprememb zapisnika 15. redne seje občinskega sveta občine Lendava
1. Določitev dnevnega reda

Predsedujoči predstavi dnevni red 16. seje občinskega sveta, pri čemer ne predlaga nobene točke za umik, niti za razširitev dnevnega reda, prav tako nobena obravnava točke ne bo pote-kala po skrajšanem postopku.

Tudi s strani svetnikov ni podanih predlogov za umik točke oziroma za razširitev dnevnega reda.

Nato predsedujoči predlaga glasovanje dnevnega reda 16. seje občinskega sveta.

Prisotnih je bilo 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 18 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 261:

Sprejme se dnevni red 16. seje občinskega sveta in sicer:

1.Določitev dnevnega reda 2.Predlog proračuna občine Lendava za leto 2021– 2. obravnava 3.Predlog proračuna občine Lendava za leto 2022 – 2. obravnava 4.Volitve in imenovanja 4.1.Predlog predčasne razrešitve in imenovanje člana sveta javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava - Lendvai Könyvtár és Kulturális Központ kot predstavnika ustanoviteljice 4.2.Predlog imenovanja članov sveta javnega zavoda DOŠ I Lendava – 1. Sz. Lendvai KÁI kot predstavnikov ustanoviteljice za novo mandatno obdobje 4.3. Predlog imenovanja člana sveta javnega zavoda Pomurske lekarne kot člana ustanoviteljice za novo mandatno obdobje 4.4.Predlog kandidatov za umestitev na skupno listo kandidatov za volitve članov Razvojnega sveta Pomurske regije za novo programsko obdobje 2021 -2027 5.Vloge občanov in institucij 5.1.Predlog uskladitve ekonomske cene programov Vrtca Lendava – Lendvai Óvoda 5.2.Vloga za soglasje k ceni socialno varstvene storitve Pomoč družini na domu kot socialne oskrbe na domu od 01. 01. 2021 dalje 6.Vprašanja ter pobude članov občinskega sveta 7.Informacija župana

Določitev dnevnega reda 16. redne seje občinskega sveta Občine Lendava
2. Predlog proračuna občine Lendava za leto 2021– 2. obravnava

Gradivo je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje, obrazložitev sprememb med prvo in drugo obravnavo pa dan kasneje, to je 9. 12. 2020. Zaradi administrativnega pop-ravka je bila dne 14. 12. 2020 na spletni stani občine zamenjana priloga Kadrovski načrt občinske uprave Občine Lendava za leti 2021-2022.

Obrazložitev gradiva je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da je bilo po prvi obravnavi predloga proračuna za leto 2021 proračunsko gradivo objavljeno na spletni strani občine z namenom, da se s pre-dlogom proračuna seznani javnost. Za podajo pripomb na predlog je bil določen desetdnevni rok, kar je v skladu s 6. odstavkom 69. člena Poslovnika občinskega sveta. Rok za podajo pripomb je potekel 7. 12. 2020.

Ker so predlog proračuna delovna telesa že obravnavala pred prvo obravnavo, v času javne razprave tega ni bilo, prav tako so že v času pred prvo obravnavo bila izvedena srečanja s proračunskimi porabniki, tako da v javni razpravi ta srečanja niso bila ponovljena.

Je pa Vrtec Lendava podal pripombe in predloge, ki se nanašajo na višino sredstev za dejav-nost Vrtca Lendava izhajajoč iz ocenjene realizacije za leto 2020, na nabavo in prenovo opreme za potrebe vrtca, na investicijo Energetska sanacija objekta na Mohorjevi in na ostale investicije glede obnove Vrtca. Upoštevani predlogi Vrtca bodo predstavljeni v nadaljevanju.

Pri pripravi proračuna za drugo obravnavo je predlagatelj prvotno izhajal iz podanih pripomb, ki so bile podane ob prvi obravnavi proračuna, nato pa so bile upoštevane še druge pripombe, ki so se v času javne razprave zbrale. Določene spremembe proračuna pa so bile izvedene tudi zaradi prejema novih informacij o financiranju občin in njihovega dela, kakor tudi drugih potrebnih sprememb, ki jih je v tem času ugotovila občinska uprava.

Spremembe proračuna med prvo in drugo obravnavo je podala Danijela Levačič. Poudarila je, da so vse predstavljene spremembe posledično spremenile celotno dokumentacijo proračuna.

Prihodki so se spremenili na 9 kontih v bilanci prihodkov in odhodkov in sicer:

-kto. 710301 – Prihodki od najemnin za poslovne prostore (zaradi uskladitve prihodkov pri posameznih KS-ih se je konto povečal za 1.000 EUR) -kto. 713000 – Prihodki od prodaje blaga in storitev (zaradi uskladitve prihodkov pri posameznih KS-ih se je konto zmanjšal za 3.678 EUR) -kto. 720001 - Prihodki od prodaje stanovanjskih objektov in stanovanj (povečanje pri-hodkov za 5.000 EUR) -kto. 722000 – Prihodki od prodaje kmetijskih zemljišč (povišanje za 3.000 EUR) -kto. 730000 – Prejete donacije in darila od domačih pravnih oseb (povečanje prihod-kov za 9.240 EUR zaradi uskladitve prihodkov pri posameznih KS-ih) -kto. 731000 – Prejete donacije in darila od tujih nevladnih organizacij in fundacij (povečanje prihodkov za 62.013 EUR zaradi uskladitve prihodkov pri posameznih KS-ih) -kto. 740001 – Prejeta sredstva iz državnega proračuna za investicije (povečanje 172.400 EUR zaradi legalizacije in modernizacije romskega naselja v D. vasi) -kto. 740004 – Druga prejeta sredstva iz državnega proračuna za tekočo porabo (pove-čanje za 45.000 EUR zaradi planiranih sredstev za subvencijo najemnin s strani države) -kto. 741201 – Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije iz strukturnih skladov za obdobje 2014-2020 (povečanje za 32.843 EUR in sicer zaradi načrtovanih sredstev za sofinanciranje projekta Pametna mesta in skupnosti - 16.000 EUR, načrtovana sofinancerska sredstva pri posameznih KS-ih - 16.843 EUR)

Odhodki pa so se spremenili na sledečih proračunskih postavkah:

  • 010007 – Sofinanciranje političnih strank (povečanje za 8.000 EUR)
  • 040016 – projekt Pametna mesta in skupnosti (dodana nova postavka v višini 20.000 EUR)
  • 070000 – Sofinanciranje izvedbe obrambe pred točo z letali (dodana postavka za 3.500 EUR)
  • 100000 – Spodbujanje zaposlovanja (višina PP ostaja nespremenjena – 100.000 EUR, prerazporeditev znotraj postavke za študentsko delo 30.000 EUR)
  • 160007 – Legalizacija in modernizacija romskega naselja v D. vasi (povečanje za 235.000 EUR)
  • 190028 – Sofinanciranje javnih zavodov v osnovnem šolstvu - DOŠ II. Lendava (povečanje za 13.000 EUR)

Zaradi teh sprememb je bilo v Odloku o proračunu Občine Lendava za leto 2021 potrebno uskladili tabelo prihodkov in odhodkov v 2. členu s podatki iz splošnega dela proračuna.

Planirano je, da se bodo denarna sredstva na računu proračuna občine Lendava ob koncu leta 2021 zmanjšala za 1.350.118 EUR glede na prvo obravnavo predloga proračuna. Tako so ob koncu leta 2021 načrtovana nerazporejena sredstva v višini 184.305 EUR.

Ker gre za vsebinsko povezavo obeh proračunov, predvsem v delu projektov, je Danijela Levačič predstavila tudi spremembe predloga proračuna za leto 2022, ki so se zvrstile med prvo in drugo obravnavo.

Spremembe med 1. in 2. obravnavo proračuna, ki so posledično spremenile dokumentacijo za proračun so sledeče:

Prihodki so spremenjeni na sledečih kontih v bilanci prihodkov in odhodkov:

  • kto. 710301 – Prihodki od najemnin za poslovne prostore (zaradi uskladitve prihodkov pri posameznih KS-ih se je konto povečal za 600 EUR)
  • kto. 713000 – Prihodki od prodaje blaga in storitev (zaradi uskladitve prihodkov pri posameznih KS-ih se je konto zmanjšal za 3.200 EUR)
  • kto. 714199 – Drugi izredni nedavčni prihodki (zaradi uskladitve prihodkov pri posamez-nih KS-ih se je konto zmanjšal za 750 EUR)
  • kto. 720001 - Prihodki od prodaje stanovanjskih objektov in stanovanj (povečanje pri-hodkov za 5.000 EUR)
  • kto. 722000 – Prihodki od prodaje kmetijskih zemljišč (povišanje za 3.000 EUR)
  • kto. 730000 – Prejete donacije in darila od domačih pravnih oseb (povečanje prihodkov za 5.000 EUR zaradi uskladitve prihodkov pri posameznih KS-ih)
  • kto. 731000 – Prejete donacije in darila od tujih nevladnih organizacij in fundacij (pove-čanje prihodkov za 12.130 EUR zaradi uskladitve prihodkov pri posameznih KS-ih)
  • kto. 740001 – Prejeta sredstva iz državnega proračuna za investicije (povečanje 330.000 EUR zaradi legalizacije in modernizacije romskega naselja v D. vasi in sofinanciranja investicij za protipožarno varnost s strani države)
  • kto. 740004 – Druga prejeta sredstva iz državnega proračuna za tekočo porabo (povečanje za 45.000 EUR zaradi planiranih sredstev za subvencijo najemnin s strani države)
  • kto. 741201 – Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije iz strukturnih skladov za obdobje 2014-2020 (povečanje za 40.00 EUR in sicer zaradi načrtovanih sredstev za sofinanciranje projekta Pametna mesta in skupnosti)

Odhodki so se spremenili na sledečih proračunskih postavkah:

  • 010002 – Izvedba volitev (povečanje za 66.000 EUR zaradi stroškov lokalnih volitev v leta 2022)
  • 010007 – Sofinanciranje političnih strank (povečanje za 8.000 EUR)
  • 040016 – projekt Pametna mesta in skupnosti (dodana nova postavka v višini 50.000 EUR)
  • 070000 – Sofinanciranje izvedbe obrambe pred točo z letali (dodana postavka za 3.500 EUR)
  • 070005 – Sofinanciranje investicij za protipožarno varnost (povečanje za 95.000 EUR zaradi načrtovanega sofinanciranja investicij s strani države)
  • 100000 – Spodbujanje zaposlovanja (višina PP ostaja nespremenjena – 100.000 EUR, prerazporeditev znotraj postavke za študentsko delo 30.000 EUR)
  • 140023 – Dejavnost ZTR Lendava (zmanjšanje za 30.000 EUR, v letu 2022 zagotavljamo enak obseg financiranja kot v letu 2020, povišanje velja le za l. 2021 zaradi premostitve financiranja projektnega dela)
  • 160008 – Prostorska dokumentacija (zmanjšanje za 70.000 EUR, saj načrtujemo izdelavo do konca leta 2021, v l. 2022 pa plačila računov)
  • 160007 – Legalizacija in modernizacija romskega naselja v D. vasi (povečanje za 230.000 EUR zaradi načrtovanega zagotavljanja sredstev države za romsko skupnost v višini 3,5% primerne porabe)

Zaradi navedenih sprememb prihodkov in odhodkov, je bilo potrebno uskladiti tudi tabelo prihodkov in odhodkov v 2. členu Odloka o proračunu s podatki iz splošnega dela proračuna.

Planirano je, da se bodo denarna sredstva na računu proračuna občine Lendava ob koncu leta 2022 zmanjšala za 16.889,00 EUR glede na prvo obravnavo predloga proračuna. Tako so ob koncu leta načrtovana nerazporejena sredstva v višini 167.416 EUR.

Nato je bil predstavljen amandma, ki ga je dne 10. 12. 2020 vložila Nataša Horvat. Amandma se nanaša na predlog povečanja postavke za namen Legalizacije romskega naselja. Ob prejemu amandmaja je bilo ugotovljeno, da ni upoštevano pravilo o ravnovesju med proračunskimi prejemki in izdatki, prav tako v obrazložitvi ni navedeno iz katere postavke proračuna bi se naj zagotovila sredstva za realizacijo predlaganega Amandmaja. Amandma je bil dne 14.12.2020 dopolnjen in sicer je svetnica predlagala, da se za leto 2021 naredi prerazporeditev in sicer, da se PP 230001- Splošna proračunska rezervacij zniža za 45.000 EUR in poveča PP 160007 - Legalizacija in modernizacija romskega naselja Dolga vas iz sedanjih 15.000 EUR na 60,000 EUR in prav tako za leto 2022, da se PP 230001- Splošna proračunska rezervacija, zniža za razliko 50.000EUR in poveča PP 160007 - Legalizacija in modernizacija romskega naselja Dolga vas iz sedanjih 20.000 EUR na 70.000 EUR, kar pa ni v skladu s 30. členom Zakona o javnih financah, ki določa, da vloženi amandma ne sme biti v breme proračunske rezerve ali splošne proračunske rezervacije ter tudi ne v breme dodatnega zadolževanja. Zato se ugotavlja, da amandma ni ustrezen in ga ni mogoče upoštevati.

Bojan Petrijan je dodatno opozoril, da sta oba predlagana proračuna ena od najvišjih v zadnjih letih, predvsem zato, ker želi Občina izkoristiti potencial, ki se ji ponuja na podlagi nove finančne perspektive in da bo Občina ambiciozno nadaljevala s črpanjem evropskih in državnih sredstev, ki jih bo namenila izključno v razvojne namene in izboljšanje kakovosti bivanja občank in občanov ter obiskovalcev. Dejstvo je, da mora svet okrevati po pandemiji, tako tudi naša občina in zato so predlagani taki projekti, ki bodo to omogočili. Pri tem je potrebno dati poudarek ljudem, med njimi ostarelim in otrokom, krajevnim skupnostim, gospodarstvu, posebno pozornost pa je potrebno posvetiti mladim. Pri tem Občina Lendava ne želi biti povprečna, ampak želi k temu prispevati neko dodano vrednost. Zato je svetnice in svetnike vljudno povabil k potrditvi obeh proračunov.

Dodatno obrazložitev upoštevanih predlogov med prvo in drugo obravnavo predloga proračunov je podal župan občine, ki je posebej predstavil zagotovitev dodatnih sredstev za Romsko naselje in tudi ponazoril dosedanja vlaganja v naselje v letih 2012 – 2018. Poudaril je, da se bodo po sprejemu proračuna in po sprejemu OPN aktivnosti glede legalizacije romskega naselja nadaljevale.

Nato je župan občine predstavil tudi upoštevanje predloga Patrika Kocet in ravnateljice Vrtca Lendava glede potrebnih investicij na vzgojno izobraževalnem področju. Tako bo med dodatnimi 4 prostori, ki bodo zagotovljeni na DOŠ 1 en prosto namenjen Vrtcu Lendava in s tem ne bo poseženo v prostorske kapacitete DOŠ 1. V Vrtcu Lendava pa se bodo izvedla še nujno vzdrževalna in investicijska dela, tako zamenjava inštalacij v Enoti Gaberje kot tudi obnova ograje v Genterovcih.

Nato je župan občine podal dodatno ugotovitev o ustreznosti amandmaja Nataše Horvat, s poudarkom na ugotovitvi neustreznosti in neusklajenosti z določilom 30. člena Zakona o javnih financah, saj predlagani amandma posega v splošno proračunsko rezervacijo in ni mogoče glasovati o njem.

Nato je predsedujoči svetnike povabil k obrazložitvi glasu.

Stanislav Gjerkeš je obrazložil svoj glas PROTI, pri čemer želi, da se njegova obrazložitev v zapisnik zapiše. Meni, da proračun lahko zelo pozitivno oziroma negativno vpliva na občino in občane. Sicer se strinja z podanimi obrazložitvami, ki so bile podne s strani Danijel Levačič, kljub temu se želi osredotočiti na investicijski del obeh proračunov, tako za leto 2021 kot tudi za leto 2022, v vrednosti 43 miljonov EUR. Že v prvi obravnavi predloga proračuna je opozoril, da bi za investicije morali biti pripravljeni verodostojni dokumenti, kar sicer ni naloga župana, temveč naloga direktorja OU z sodelavci. Ob tem je opozoril na določila Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ ki določa, da mora imeti projekt do 500 tisoč vrednosti pripravljen DIP, projekti nad to vrednostjo pa morajo imeti investicijski program. Tako delajo vse občine, tudi Občina Lendava je v preteklosti tako ravnala. Zato je poudaril, da če bi projekti vsebovali navedeno dokumentacijo, bi se kot svetnik na podlagi te dokumentacije lahko odločil ZA ali PROTI. Prizna, da se je zelo potrudil, na kakšen način bi se lahko odločil ZA potrditev proračuna, vendar tega ne more storiti. Iz investicijske dokumentacije za vsak projekt bi morali biti razvidni viri financiranja, tveganja, ekonomika, upravičenost projekta in bi se potem brez težav lahko odločil ZA potrditev proračuna. Meni, da se na ta način prelaga odgovornost na svetnike, tako velikega bremena pa on ne more prevzeti, ker ve kake posledice ima lahko tak proračun ter še enkrat poudari, da so tveganja zelo velika. Zato ta dva proračuna v taki obliki ne more potrditi, saj meni, da bi o tveganjih bilo potrebno več spregovoriti. Postavlja pa si vprašanje, kakšen bi bil izid glasovanja, če bi občinski svet o potrditvi proračunov glasoval tajno.

Nataša Horvat je podala dodatno obrazložitev o zagotavljanju sredstev za romska vprašanja in za reševanje romske problematike, ki jih zagotavlja država na podlagi Zakon o finančni razbremenitvi občin in sicer, d bo Občina Lendava iz tega naslova v štirih letih prejela okrog 230 tisoč EUR, kar pomeni vsako leto cca 55 tisoč EUR. Ob tem je opozorila, da je ponovno prišlo do težav v komunikaciji, saj niti ni bila povprašana o razpravi in stališčih Komisije za romska vprašanja, ki je zasedala pred nekaj dnevi.

Drago Nađ je prav tako opozoril, da je dokumentacija pri projektu Večnamenske dvorane pomanjkljiva in da je javnost premalo seznanjena o tem projektu. Zato je stališče stranke DeSUS, da o potrditvi proračunov ne glasuje, torej se bo glasovanja VZDRŽAL.

Jože Gerenčer je poudaril, da je v prvi obravnavi podprl oba predloga proračuna in da bo isto storil tudi sedaj, predvsem z vidika, da se občina izogne začasnemu financiranju in dejstvu, da se omogoči investicijska dejavnost. Ima pa pomisleke pri dokumentaciji oziroma programih za večje projekte. Vsekakor želi vedeti, ali je mnenje svetnika Stanislava Gjerkeša glede potrebne dokumentacije za projekte pravilno ali pa je je z vidika proračuna projektnemu delu zadoščeno tudi sedaj ko te dokumentacije ni.

Dejan Süč se o potrebni dokumentaciji k projektom prav tako sklicuje na 4. člen Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ, ki zahteva pripravo investicijske dokumentacije. Sicer je predlagatelja predloga proračuna pohvalil, da so bile sprejete pripombe, ki se nanašajo in investicijsko vzdrževalna dela v Vrtcu Lendava in na študentsko delo. Tudi se strinja s predhodno izraženimi mnenji svetnikov Jožefa Gerenčer in Stanislava Gjerkeš. Je pa dejstvo, da je vsekakor potrebno upoštevati zakonodajo, saj želi, da se postopki v občini vodijo tako kot to določajo zakoni. Zato bo glasoval PROTI predlogu obeh proračunov iz razloga, da ni upoštevano določilo Uredbe. Vsekakor bo navedeno pomanjkljivost ugotovil nadzorni odbor občine, zato tudi želi, da se v zapisnik zapiše, da je PROTI predlogu obeh proračunov iz razloga, da pri pripravi predloga ni upoštevana metodologija po Uredbi. PROTI predlogu obeh proračunov pa je tudi zaradi višine zadolževanja v obeh letih.

Ivan Koncut meni, da glede na določilo 71. člena Poslovnika, ki določa potrebno strukturo in vsebino amandmaja, v primeru predloga Nataše Horvat niti ni mogoče govoriti o amandmaju. Meni, da ta predlog niti nima statusa amandmaja.

Dodatno obrazložitev glede zagotavljanja sredstev za Romsko naselje je podala Danijela Levačič. Prav tako je podala obrazložitev potrebne investicijske dokumentacije pri večjih projektih, kar je v preteklosti tudi bilo, je pa tudi sedaj v pripravi in da je pri večjih projektih priporočljivo, da se investicijska dokumentacija obravnava na seji občinskega sveta.

Obrazložitev predvidenega prejema sredstev na podlagi 20. a. člena Zakona o razbremenitvi občin je podal Bojan Petrijan in sicer, da je bil predlog proračuna pripravljen v skladu s tem določilom, v primeru da bo realizacija drugačna, se bo spremenilo tudi ravnanje občine. Poudaril je, da je zakon občini dal jasen signal, da je ta sredstva načrtovala, da je v občini veliko projektov, ki sicer v tem trenutku nimajo pripadajoče dokumentacije, vendar noben projekt brez dokumentacije ne bo šel v postopek prijave. Je pa sprejem investicijske dokumentacije v pristojnosti župana, kakor tudi prerazporejanje proračunskih sredstev.

Ferenc Horvath je prav tako obrazložil svoj glas in sicer je poudaril, da je v prvi obravnavi glasoval ZA in bo tako glasoval tudi sedaj, kajti ne želi sprejemati očitkov, da zavira razvoj občine. Poudaril pa je, da ga jezi birokracija in meni, da bi občinska uprava svetnikom pri pripravi raznih predlogov morala nuditi strokovno pomoč. Projekte vsekakor podpira, sprašuje pa se, ali so v skladu s prioritetami in ali je glede na to, če bi k projektom morala biti tudi investicijska dokumentacija predlog proračuna neusklajen z zakonodajo.

Rahela Hojnik Kelenc je podala obrazložitev, da bo svetniška skupina ZMOREMO – Lista Dejana Süča glasovala PROTI sprejemu proračunov iz razlogov, ki jih je navedel član svetniške skupine Dejan Süč.

Stanislav Gjerkeš je ponovno poudaril, da je k projektov potrebno pripraviti dokumentacijo kot to zahteva zakonodaja in potrditev projektov brez te dokumentacije ni mogoče.

Obrazložitev svojega glasu je podal tudi Janez Somi. Opozoril je, da so trenutno težki časi ki zahtevajo sprejemanje drugačnih odločitev. Ugotavlja, da je splošni del proračuna zelo natančen in da je investicijski del zelo dober, zato bi bilo slabo, če takega proračuna ne bi podprli. Meni, da če pri sredstvih za projekte ne bo udeležena občina Lendava, bo ta sredstva uporabila katera druga občina. Prepričan je, da so obrazložitve k proračunu v redu podane in da bo tudi legalizacija romskega naselja v redu izvedena tako kot mora biti. Vsekakor pri sprejemu proračuna ne vidi nobenega rizika, kajti če ne bo sredstev, ne bo realizacije projektov.

Dodatno obrazložitev glede aktivnosti na prostorskih načrtih je podal župan občine, ki je poudaril, da so sedaj zagotovljena sredstva za ta namen in da bo v začetku januarja 2021 objava prostorskih načrtov.

Po zaključku obrazložitev glasu posameznih svetnikov, je predsedujoči predlagal glasovanje.

Prisotnih je 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 17 članov občinskega sveta.

Z 12 glasovi ZA in 5 glasovi PROTI je bil sprejet

Sklep št. 262:

  1. Občinski svet sprejema predlog Odloka o proračunu Občine Lendava za leto 2021 – 2. obravnava skupaj s prilogami:
  • odlok o proračunu Občine Lendava za leto 2021,
  • splošni del proračuna Občine Lendava,
  • posebni del proračuna Občine Lendava,
  • načrt razvojnih programov 2021-2024,
  • obrazložitve splošnega in posebnega dela proračuna ter načrta razvojnih pro-gramov,
  • letni program prodaje občinskega finančnega premoženja ter
  • načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem občine in načrt ravnanja s premič-nim premoženjem občine.
  1. Občinski svet se seznani z obvezno prilogo proračuna – Kadrovski načrt občinske uprave Občine Lendava za leti 2021-2022.

  2. Sprejeto gradivo se objavi na spletni strani občine.

  3. Sklep velja z dnem sprejema.

Predlog proračuna občine Lendava za leto 2021– 2. obravnava
3. Predlog proračuna občine Lendava za leto 2022 – 2. obravnava

Gradivo je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje, obrazložitev sprememb med prvo in drugo obravnavo pa dan kasneje, to je 9.12.2020. Zaradi administrativnega pop-ravka je bila dne 14.12.2020 na spletni stani občine zamenjana priloga Kadrovski načrt – Kadrovski načrt občinske uprave Občine Lendava za leti 2022-2023.

Obrazložitev gradiva je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije

Ker je bila predstavitev sprememb predloga proračuna občine Lendava za leto 2022 med prvo in drugo obravnavo predstavljena pri 2. točki dnevnega reda skupaj s predlogom proračuna občine za leto 2021 in v povezavi z njim, je predsedujoči predlagal glasovanje.

Prisotnih je 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 17 članov občinskega sveta.

Z 11 glasovi ZA in 6 glasovi PROTI je bil sprejet

**Sklep št. 263: **

  1. Občinski svet sprejema predlog Odloka o proračunu Občine Lendava za leto 2022 – 2. obravnava skupaj s prilogami:
  • odlok o proračunu Občine Lendava za leto 2022,
  • splošni del proračuna Občine Lendava,
  • posebni del proračuna Občine Lendava,
  • načrt razvojnih programov 2022-2025,
  • obrazložitve splošnega in posebnega dela proračuna ter načrta razvojnih pro-gramov,
  • letni program prodaje občinskega finančnega premoženja ter
  • načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem občine in načrt ravnanja s premič-nim premoženjem občine.
  1. Občinski svet se seznani z obvezno prilogo proračuna – Kadrovski načrt občinske uprave Občine Lendava za leti 2022-2023.

  2. Sprejeto gradivo se objavi na spletni strani občine.

  3. Sklep velja z dnem sprejema.

Predlog proračuna občine Lendava za leto 2022 – 2. obravnava
4. Volitve in imenovanja 4.1. Predlog predčasne razrešitve in imenovanje člana sveta javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava kot predstavnika ustanoviteljice

Gradivo k točki je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje.

Obrazložitev gradiva je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da je članica sveta zavoda Helena Antolin Tibaut KKC Lendava podala odstopno izjavo in je s tem nastala potreba po predčasni razrešitvi članice in imenovanju novega – nadomestnega člana tega sveta zavoda. Postopek je vodila Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja.

Predlog Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja je predstavil Jožef Gerenčer, predsednik komisije.

V razpravi k točki dnevnega reda je sodeloval Dejan Süč, ki želi, da se povzetek njegove razprave zapiše.

Dejan Süč je na prejšnji seji vprašal, kje je bila vloga članice sveta Helene Antolin Tibaut o odstopu. Zanima ga, kaj se je v občinski upravi dogajalo s predmetno vlogo.

Odgovor je podal župan občine in sicer, da je bila vloga naslovljena nanj kot župana občine, vendar je bila predana občinski upravi, ki jo je slučajno in nehote založila. Žal se je poleg obilice dokumentacije, s katero občinska uprava dnevno razpolaga, to zgodilo, za kar je v podal tudi opravičilo in navedel, da se podoben primer ne bo več zgodil.

Predsedujoči je zaključil razpravo in predlagal glasovanje.

Prisotnih je 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 17 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 264:

  1. Občinski svet Občine Lendava zaradi odstopa predčasno razreši članico sveta jav-nega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava – Lendvai Könyvtár és Kulturális Központ kot predstavnico ustanoviteljice, Heleno Antolin Tibaut iz Gaberja, Kolo-nija 3, 9220 Lendava.

  2. Občinski svet Občine Lendava za člana sveta javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava – Lendvai Könyvtár és Kulturális Központ imenuje Igorja Kulčar, Trimlini 55, 9220 Lendava.

  3. Mandat imenovanega člana sveta javnega zavoda traja do izteka sedanjega mandata svetu javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava – Lendvai Könyvtár és Kulturális Központ.

  4. Sklep velja z dnem sprejema.

Volitve in imenovanja 4.1. Predlog predčasne razrešitve in imenovanje člana sveta javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava kot predstavnika ustanoviteljice
4.-4.2. Predlog imenovanja članov sveta javnega zavoda DOŠ I Lendava – 1. Sz. Lendvai KÁI kot predstavnikov ustanoviteljice za novo mandatno obdobje

Gradivo k točki je bilo na spletni strani objavljeno ob sklicu seje.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da svetu zavoda DOŠ I v januarju 2021 poteče mandat, zato se bo januarja svet zavoda ponovno konstituiral. Predstavnika občine Jožef Felsö in Doris Farics sta bila imenovana pred dobrimi dvemi leti in bi praviloma lahko bila imenovana tudi v novem mandatu, vendar je v tem primeru predlog drugačen, saj je predlagateljica članice sveta Doris Farics (SD) podala drug predlog.

Tudi ta postopek je vodila Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, zato je Jožef Gerenčer predsednik komisije podal predlog mandatne komisije.

Razprave ni bilo, zato je predsedujoči svetnike pozval h glasovanju.

Ob glasovanju je prisotnih 18 članov občinskega sveta.

Glasovalo je 18 članov. Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 265:

  1. V svet javnega zavoda Dvojezična osnovna šola I Lendava - 1. Sz. Lendvai KÁI se kot predstavnika ustanoviteljice Občine Lendava v novem mandatu sveta imenujeta:
  • Jožef Felšö, Dolga vas, Vaška ulica 65, 9220 Lendava,
  • Boris Kotnjek, Kranjčeva ulica 5, 9220 Lendava.
  1. Sklep velja z dnem sprejema.
Predlog imenovanja članov sveta javnega zavoda DOŠ I Lendava – 1. Sz. Lendvai KÁI kot predstavnikov ustanoviteljice za novo mandatno obdobje
4.-4.3. Predlog imenovanja člana sveta javnega zavoda Pomurske lekarne kot člana ustanoviteljice za novo mandatno obdobje

Gradivo je na spletni strani občine bilo objavljeno ob sklicu seje.

Obrazložitev gradiva je pripravljena na obrazcu in je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer da tudi svetu zavoda Pomurske lekarne februarja 2021 poteče mandat, zato je zavod ustanoviteljicam posredoval vlogo za imenovanje članov sveta zavoda v novem mandatu. Predstavnik Občine Lendava v svetu tega zavoda v tem mandatu je Peter Novak, ki je prav tako kot preostali člani svetov zavodov, ki so v te organe bili imenovani po lokalnih volitvah, svojo funkcijo opravljal le dve leti.

Predlog Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja je podal Jožef Gerenčer.

Razprave ni bilo, zato je predsedujoči svetnike pozval h glasovanju.

Ob glasovanju je prisotnih 18 članov občinskega sveta.

Glasovalo je 17 članov sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 266:

  1. V svet javnega zavoda Pomurske lekarne Murska Sobota se kot predstavnik ustanoviteljice Občine Lendava v novem mandatu sveta imenuje:
  • Peter Novak, Glavna ulica 79, 9220 Lendava.
  1. Sklep velja z dnem sprejema.
Predlog imenovanja člana sveta javnega zavoda Pomurske lekarne kot člana ustanoviteljice za novo mandatno obdobje
4.-4.4. Predlog kandidatov za umestitev na skupno listo kandidatov za volitve članov Razvojnega sveta Pomurske regije za novo programsko obdobje 2021 -2027

Gradivo k točki je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje.

Obrazložitev je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod in obrazložitev predloga sklepa je podal župan občine in sicer, da je Razvojni center Murska Sobota občinam UE Lendava na podlagi 11. in 12. člen Zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja in prve alineje prvega odstavka 3. člena Odloka o ustanovitvi Razvojnega sveta Pomurske regije posredoval poziv za predlog kandidatov za umestitev na skupno listo kandidatov za volitve članov Razvojnega sveta Pomurske regije za novo programsko obdobje 2021-2027. Po predstavitvi nalog Razvojnega sveta, je župan svetnike seznanil, da v skladu z drugim odstavkom 11. člena Zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja kandidate predlaga občinski oziroma mestni svet izmed izvoljenih občinskih funkcionarjev. Od desetih predstavnikov občin občine iz UE Lendava predlagajo po 2 kandidata. Tako so občine UE Lendava dne 08. 12.2020 podale predlog, da se na skupno listo kandidatov za volitve članov Razvojnega sveta Pomurske regije za novo programsko obdobje 2021-2027 umestita župan Občine Velika Polana, mag. Damjan Jaklin in župan Občine Lendava, Janez Magyar.

Regionalna razvojna agencija za Pomurje - Razvojni center Murska Sobota zbira predloge najkasneje do četrtka 31. 12. 2020, nato pa bo izveden nadaljnji postopek oblikovanja Razvojnega sveta pomurske regije.

Razprave ni bilo, zato je predsedujoči svetnike pozval h glasovanju.

Ob glasovanju je prisotnih 18 članov občinskega sveta.

Glasovalo je 18 članov.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 267:

  1. Občinski svet Občine Lendava po predlogu občin UE Lendava za umestitev kandi-datov na skupno listo kandidatov za volitve članov Razvojnega sveta pomurske regije za novo programsko obdobje 2021-2027 predlaga naslednje kandidate:
  • mag. Damjan Jaklin, roj. 14.4.1974, Velika Polana 44, 9225 Velika Polana, župan občine Velika Polana,
  • Janez Magyar, roj. 24.10.1968, Dolnji Lakoš, Glavna ulica 4, 9220 Lendav, župan občine Lendava
  1. Ta sklep velja z dnem sprejema.
Predlog kandidatov za umestitev na skupno listo kandidatov za volitve članov Razvojnega sveta Pomurske regije za novo programsko obdobje 2021 -2027
5. 5.1. Predlog uskladitve ekonomske cene programov Vrtca Lendava – Vloge občanov in institucij

Gradivo je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje.

Obrazložitev je podana na obrazcu, ki je priloga spisne dokumentacije.

Zaradi predloga Odbora za družbene dejavnosti, mladino in šport po dodatni subvenciji s strani občine, pa je bilo dne 14. 12. 2020 objavljeno spremenjeno gradivo.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da so bile sedaj veljavne cene Vrtca Lendava potrjene lanskega decembra. Po Pravilniku za oblikovanje cen storitev bi naj potekala uskladitev cen na letni ravni oz. v primeru, če pride do bistvenih sprememb elementov, ki vplivajo na ekonomsko ceno. Take spremembe so sedaj nastale, predvsem v delu stroškov dela, zato je uskladitev cen programov Vrtca potrebna.

Obrazložitev predloga je podala ravnateljica Vrtca Lendava Tina Hozjan.

Predstavila je pravne podlage in metodologijo oblikovanja cen programov vrtca ter opozorila na prezentacijo, ki je priloženo h gradivu. Ob tem je navedla podlage, ki so izhodišča za oblikovanje cen storitev, število otrok in oddelkov, izračun cen programov po vseh elementih, ki morajo biti zajeti, predlog cene programov in subvencije plačil staršev ter podala dodatna pojasnila k predlaganim spremembam. Opozorila je tudi na preglednico primerljivosti cen po drugih občinah, ki je priložena h gradivu ter poudarila, da je pri oblikovanju predloga cen bil upoštevan tudi nerazporejen presežek iz preteklih let.

Ker se bo subvencija občine zvišala za dodatnih 1,5 % kar predstavlja povišanje cen programov, se plačila staršev ohranjajo na isti ravni iz preteklega leta in se torej ne zvišujejo.

Peter Novak, predsednik odbora je podal mnenje Odbora za družbene dejavnosti, mladino in šport.

Razprave ni bilo, zato je predsedujoči svetnike pozval h glasovanju.

Ob glasovanju je prisotnih 18 članov občinskega sveta.

Glasovalo je 18 članov.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 268 :

  1. Občinski svet sprejema predlog novih cen programov Vrtca Lendava - Lendvai Óvoda, ki veljajo od 1. januarja 2021 dalje v naslednji višini: Vrsta oddelka Vrsta programa Cena programa v EUR Oddelek prvega starostnega obdobja
    dnevni 497,96 Kombinirani oddelek in oddelek 3-4 let
    dnevni 428,75 Oddelek drugega starostnega obdobja
    dnevni 398,76
  1. Staršem otrok, za katere je Občina Lendava po veljavnih predpisih dolžna kriti del cene programa in imajo otroka vključenega v Vrtec Lendava – Lendvai Óvoda v:

-oddelek prvega starostnega obdobja, se cena programa dodatno zniža tako, da plačajo za 7,5 % nižjo ceno programa oz. -v kombinirani oddelek in oddelek 3-4 let, se cena programa dodatno zniža tako, da plačajo za 3,5 % nižjo ceno programa oz. -v oddelek drugega starostnega obdobja, se cena programa dodatno zniža tako, da plačajo za 8,5 % nižjo ceno programa.

V primeru, da se plačilo staršev otrok, za katere je Občina Lendava po veljavnih predpisih dolžna kriti del cene programa, financira oziroma sofinancira iz državnega proračuna, jim dodatno znižanje iz prve, druge in tretje alineje tega člena ne pripada.

  1. Obračunavanje odsotnosti otrok: V primeru najavljene odsotnosti (vsaj en dan prej) se ne glede na razlog in čas trajanja odsotnosti staršem odšteje delež neporabljenih živil, ki znašajo 1,65 EUR na dan.

  2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, upo-rablja pa se od 1. januarja 2021 dalje. Z dnem veljavnosti sklepa prenehajo veljati 1. in 2. točka ter 2. alineja 3. točke sklepa št. 602-0021/2019-4 z dne 18. 12. 2019.

Predlog uskladitve ekonomske cene programov Vrtca Lendava – Vloge občanov in institucij
5.-5.2. Vloga za soglasje k ceni socialno varstvene storitve Pomoč družini na domu kot socialne oskrbe na domu od 01. 01. 2021 dalje

Gradivo je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje.

Obrazložitev je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da je na podlagi 99. člena Zakona o socialnem varstvu je občina dolžna financirati socialno varstveno storitev Pomoč družini na domu vsaj v višini 50 % subvencije k ceni te storitve. Trenutno veljavna cena te storitve je bila potrjena na občinskem svetu z veljavnostjo od 1.7.2012 dalje. Ker so nastale okoliščine, ki vplivajo na višino cene, predvsem v delu stroškov dela in v delu materialnih stroškov, je izvajalec te storitve Center za socialno delo Pomurje občinam za katere opravlja to storitev posredoval vlogo za podajo soglasja k navedenemu predlogu cen.

Obrazložitev predloga cen socialno varstvene storitve Pomoč na domu je s strani izvajalca; Centra z socialno delo Pomurje podala Ana Gabor.

Poudarila je razloge za dvig cen socialne storitve Pomoč na domu, podala je obrazložitev metodologije za izračun cen ter ponazorila vrednost cen glede na 60 % subvencijo občine za opravljanje storitev med tednom, to je od ponedeljka do sobote in za opravljanje storitev v nedeljo in ob praznikih.

Predlog nove cene je obravnaval tudi Odbor za družbene dejavnosti, mladino in šport, mnenje odbora je predstavil predsednik odbora, Peter Novak.

Razprave ni bilo, zato je predsedujoči svetnike pozval h glasovanju.

Ob glasovanju je prisotnih 18 članov občinskega sveta.

Glasovalo je 18 članov.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 269:

1.Občinski svet Občine Lendava daje soglasje k ceni storitve izvajanja socialno vars-tvene storitve pomoč družini na domu kot socialne oskrbe na domu od 01. 01. 2021 dalje v višini predlagane ekonomske cene storitve in sicer:

-od ponedeljka do sobote 18,00 EUR na efektivno uro ter -za nedeljo in praznike 19,40 EUR na efektivno uro.

2.Občinski svet Občine Lendava določa subvencijo k ceni storitve izvajanja socialno varstvene storitve pomoč družini na domu kot socialne oskrbe na domu v višini 60 % cene storitve.

3.Sklep velja z dnem sprejema. Z dnem veljavnosti tega sklepa preneha veljati sklep številka 03506-0005/12-5 z dne 18. 5. 2012 o soglasju k ceni pomoč družini na domu od 1. 7. 2012 dalje.

Vloga za soglasje k ceni socialno varstvene storitve Pomoč družini na domu kot socialne oskrbe na domu od 01. 01. 2021 dalje