17. redna seja občinskega sveta Občine Lendava (14. 4. 2021)

Občinski svet Občine Lendava

14. 4. 2021

Zapisnik

0. Potrditev zapisnikov prejšnjih sej občinskega sveta

ZAPISNIK 17.redne seje Občinskega sveta Občine Lendava, ki je bila v sredo, 14.4.2021 ob 15. 30 uri. Seja je potekala na daljavo preko spletne aplikacije ZOOM.

Sejo občinskega sveta je sklical Janez Magyar, župan Občine Lendava, ki je sejo tudi vodil (predsedujoči). Pozdravil je prisotne; člane občinskega sveta, direktorja občinske uprave dr. Mihaela Kasaša, predsednika nadzornega odbora občine, sodelavce, uvodničarje k posameznim točkam dnevnega reda, posebej je pozdravil Eriko Verbančič, pomočnico direktorice Centra za socialno delo Pomurje in Ano Gabor, računovodkinjo Centra, ki se bosta seji pridružili pri 11.5. točki dnevnega reda, ko bo obravnavana Vloga za uskladitev cene socialnovarstvene storitve Pomoč družini na domu.

Predsedujoči je prav posebej pozdravil medije in druge, ki spremljajo današnjo sejo na dalja-vo preko spletne aplikacije ZOOM.

Nato je predsedujoči pristopil k ugotavljanju sklepčnosti seje. Sklepčnost se ugotavlja z preverjanjem vključenosti svetnikov v aplikacijo ter slikovno preko kamere.

Seji sveta je prisostvovalo vseh 19 svetnikov.

Seji sveta so prisostvovali še javni uslužbenci občinske uprave:

  • dr. Mihael Kasaš - direktor občinske uprave,
  • Jasna Bračič-Szabó,
  • Bojan Petrijan,
  • Renata Torhač,
  • Tanja Šimonka in
  • pri 5. točki dnevnega reda Milan Zadravec ter Aleksandra Kozak.

Seji prisostvuje tudi predsednik nadzornega odbora, Drago Baša.

Sejo preko spleta spremljajo tudi mediji.

Vabilo za današnjo sejo je bilo posredovano 2. aprila, ko je bilo gradivo današnje seje tudi objavljeno na spletni strani občine, v torek 6. aprila je bilo na spletni strani objavljeno še gradivo Predloga sprememb in dopolnitev Načrta razvojnih programov občine Lendava 2021 – 2024 in po obravnavi na Komisiji za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja še gradivo k 11.3.točki: Vloga za pridobitev soglasja k izplačilu dela plače za redno delovno uspešnost ravnatelja DOŠ 2 Lendava – 2. SZ. Lendvai KÁI in k 11.4.točki: Vloga za pridobitev soglasja k izplačilu dela plače za redno delovno uspešnost ravnatelja DOŠ 1 Lendava – 1. SZ. Lendvai KÁI

Dne 13. 4. 2021 sta bila k 3. in 4. točki dnevnega reda, to je k Predlogu odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava – Lendva Könyvtár és Kulturális Központ in k Predlogu odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Galerija – muzej Lendava – Galéria – Múzeum Lendva dodana sklepa Madžarske samoupravne narodne skupnosti občine Lendava kot ustanoviteljice navedenih zavodov, s katerima je podano predhodno soglasje k spremembam odlokov teh zavodov. Prav tako je bilo h gradivu pri 5. točki dnevnega reda, to je pri Zaključnem računu priloženo Poročilo o ravnanju s stvarnim premoženjem za leto 2020, k 7. točki pa mnenje Sveta za varstvo uporabnikov javnih dobrin, to je k mnenje k elaboratom gospodarskih javnih služb: odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odpadnih voda, oskrbe s pitno vodo ter zbiranja in prevoza komunalnih odpadkov. Istega dne je bil tudi razširjen dnevni red seje z novo točko 11.7., to je Vloga za pridobitev soglasja k izplačilu dela plače za redno delovno uspešnost ravnatelja Vrtca Lendava – Lendvai Óvoda in tudi objavljen predlog novega dnevnega reda ter gradivo k novi – razširjeni točki dnevnega reda.

Nato je predsedujoči podal nekaj informacij o poteku seje in sicer,

Na prejšnji seji sveta 16. decembra lani, je bila uspešno zaključena obravnavava dveh občinskih proračunov, ki sta bila tudi sprejeta, tako za leto 2021 kot tudi za leto 2022. Proračun za leto 2021 je že nekaj časa v izvedbeni fazi, zato sta se pojavili tudi potrebi po spremembi dveh proračunskih dokumentov, to sta:

-predlog sprememb in dopolnitev Načrta razvojnih programov občine Lendava 2021 – 2024, ki ga bomo kot 1. spremembo obravnavali pri 8. točki dnevnega reda in -predlog sprememb in dopolnitev Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem občine in načrta ravnanja s premičnim premoženjem občine v letu 2021, kateri bo kot 2. spre-memba obravnavan pri 9. točki dnevnega reda.

Na današnji seji bo obravnavan tudi Zaključni račun proračuna občine za leto 2020, to je leto, ki ga je v večji meri že zaznamovala epidemija, vendar je bilo kljub temu z določenimi spremembami, ki jih je naročala veljavna zakonodaja uspešno zaključeno. Več o zaključnem računu proračuna za leto 2020 bo povedano pri 5. točki dnevnega reda.

Na današnji seji bo obravnavan tudi predlog novega odloka, to je Predlog odloka o pomoči mladim in mladim družinam pri reševanju prvega stanovanjskega problema v občini Lendava – 1. obravnava, saj želi občina mladim s stalnim bivališčem v občini Lendava v skladu z Resolucijo o nacionalnem stanovanjskem programu 2015 – 2025 in Nacionalnim stanovanjskim programom 2015 – 2025 pomagati pri reševanju prvega stanovanjskega problema. Predlog odloka bo obravnavan pri 6. točki dnevnega reda.

Zaradi prejema opozorila s strani Ministrstva za javno upravo s predlogom ukrepa, da se občinskemu svetu predlaga, da uskladi določilo Odloka o ustanovitvi javnega zavoda knjižnica - kulturni center Lendava ‒ Lendvai Könyvtár és Kulturális Központ (Uradni list RS, štev. 31/16) z 29. členom Zakona o lokalni samoupravi, ki določa, da je občinski svet najvišji organ odločanja o vseh zadevah v okviru pravic in dolžnosti občine, zato tudi izvršuje ustanoviteljske pravice za občino. V tej povezavi je po opozorilu ministrstva potrebno izvesti spremembo odloka v delu imenovanja članov sveta zavoda kot predstavnikov uporabnikov, ki jih po sedaj veljavnem odloku imenuje župan. Predlog sprememb in dopolnitev Odloka o ustanovitvi javnega zavoda knjižnica - kulturni center Lendava ‒ Lendvai Könyvtár és Kulturális Központ bo obravnavan pri 3. točki dnevnega reda.

Glede na to, da vsebinsko isto določilo glede imenovanja članov sveta kot predstavnikov uporabnikov s strani župana občine vsebujeta tudi odloka

-odlok o preoblikovanju javnega zavoda Svet mladih – zavod za usposabljanje mladih Lendava – Ifjúsági Képzési Központ Lendva v javni zavod Zavod za turizem in razvoj Lendava –Turisztikai és Fejlesztési Közintézett Lendva in -odlok o ustanovitvi javnega zavoda Galerija – muzej Lendava – Galéria – Múzeum Lendva, sta zaradi istega razloga, to je opozorila Ministrstva v delu spremembe imeno-vanja članov sveta zavoda kot predstavnikov uporabnikov predložena občinskemu svetu v obravnavo in sprejem na današnjo sejo. Prvi bo obravnavan pri 2. točki dnevnega re-da, drugi pa pri 4. točki dnevnega reda, vsi trije odloki pa bodo obravnavani po skrajša-nem postopku.

Na današnji seji bodo pri 7. točki dnevnega reda obravnavani tudi elaborati gospodarskih javnih služb varstva okolja in sicer:

-odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode v občini Lendava, -oskrba s pitno vodo in -zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov,

saj je veljavnost sedanjih elaboratov 30.3.2021 potekla.

Pri 10. točki bodo obravnavane kadrovske zadeve, saj sta kar dva zavoda v postopku imenovanja novega direktorja zavoda, to sta Zdravstveni dom Lendava in Zavod za turizem in razvoj Lendava, zaradi odstopa dosedanjega člana Odbora za gospodarstvo, kmetijstvo in turizem pa bomo obravnavali tudi njegovo razrešitev in imenovanje nadomestnega člana tega odbora. Pri 11. točki - Vloge občanov in institucij se je nabralo kar nekaj vlog naših zavodov, predvsem s področja delovne uspešnosti ravnateljev zavodov, saj je po veljavni zakonodaji po nekajletni prekinitvi od 1.7.2020 spet omogočeno nagrajevanje delovne uspešnosti ravnateljev oziroma direktorjev zavodov. Pri isti točki pa bo obravnavana tudi v uvodu navedena Vloga Centra za socialno delo Pomurje glede uskladitve cene socialnovarstvene storitve Pomoč družini na domu, kakor tudi vloga sveta zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava glede izplačila dela plače za povečan obseg direktorja KKC Lendava.

Za današnjo sejo je svetnik Jožef Gerenčer dne 9.4.2021 najavil vprašanje oziroma pobudo, ki jo bo predstavil pri 12. točki današnje seje.

Seja pa bo zaključena s podajanjem informacij župana.

Glede na to, da je današnja seja sveta že tretja, ki poteka z uporabo spletne aplikacije na daljavo, ne bi smelo biti nobenih komunikacijskih oziroma drugih težav, v primeru, da se bodo le te pojavile, pa bodo rešene sproti.

Ob tem je tudi pomembno, da tudi današnja seja poteka po določilih Poslovnika občinskega sveta, saj je tudi ta seja redna seja, s tem, da člani sveta na seji sodelujejo izven sedeža občine s pomočjo informacijsko – komunikacijske tehnologije, ki omogoča razpravo in glasovanje na daljavo.

Seja se snema z zvočno in avdio-video snemalno napravo, po postopku ki je določen v 48. členu Poslovnika občinskega sveta Občine Lendava, snemanje take seje pa zahteva tudi 4. odstavek 35. člena Zakona o lokalni samoupravi.

Predsedujoči je podal obvestilo tudi o poteku glasovanja in sicer bo potekalo tako, da svetniki svoje odločitve k predlogu posameznega sklepa izrazijo z dvigom rok, kar mora biti vidno preko kamere. Pred vsakim pričetkom glasovanja bo predsedujoči najprej vprašal, kdo je ZA predlagano odločitev in nato še kdo je PROTI odločitvi. Razlika do polnega števila prisotnih pomeni, da se ostali člani sveta niso opredelili do glasovanja, torej so se glasovanja vzdržali.

Potek glasovanja bo viden na zaslonu ekrana preko spletne kamere.

Predsedujoči je svetnike tudi seznanil, da bo pri 2., 3. in 4. točki izvedeno testno glasovanje neposredno preko spletne aplikacije, vsekakor pa bo poleg takega glasovanja glasovanje izvedeno tudi z dvigom rok.

Nato je predsedujoči predlagal, da se pred določitvijo dnevnega reda odloči o potrditvi zapisnika in sprejetih sklepov prejšnjih sej sveta in sicer: 16. redne seje ter 10., 11., 12. in 13. korespondenčne seje, kar je v skladu s prvim odstavkom 34. in v povezavi s 50. členom Poslovnika občinskega sveta Občine Lendava

Predsedujoči je člane sveta seznanil, da k osnutku zapisnika 16. redne seje z dne 16. 12.2020 ki je bil svetnikom posredovan 23.12.2020 ni bilo pripomb.

Predsedujoči predlaga glasovanje.

Prisotnih je bilo 19 članov občinskega sveta.

Glasuje 19 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 277 :

Potrdi se zapisnik 16. redne seje občinskega sveta z dne 16. 12. 2020 v predloženi obliki.

Nato je Stanislav Gjerkeš predlagal, da se k zapisniku 16. seje priloži mnenje, ki ga je pridobil z strani Ministrstva za finance. Prav tako želi, da se zapiše, da je na 10. seji sveta z dne 18.12.19, kjer je bil potrjen Proračun za leto 2020 glasoval ZA proračun, saj je bil Proračun za leto 2020 soglasno potrjen, kar pomeni, da je zanj glasoval tudi on, zato ne drži županova izjava, ki jo je v tej zvezi podal medijem.

K osnutku zapisnika 10. korespondenčne seje, ki je bil svetnikom posredovan 12. januarja 2021 ni bilo podanih pripomb.

Predsedujoči je predlagal glasovanje o potrditvi zapisnika 10. korespondenčne seje z dne 11.1. 2021.

Prisotnih je bilo 19 članov občinskega sveta.

Glasuje 19 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 278 :

Potrdi se zapisnik 10. korespondenčne seje z dne 11.1. 2021 v predloženi obliki.

K osnutku zapisnika 11. korespondenčne seje, ki je bil svetnikom posredovan 15. februarja 2021 ni bilo podanih pripomb.

Predsedujoči je predlagal glasovanje o potrditvi zapisnika 11. korespondenčne seje z dne 9.2.2021.

Prisotnih je bilo 19 članov občinskega sveta.

Glasuje 19 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 279 :

Potrdi se zapisnik 11. korespondenčne seje z dne 9. 2. 2021 v predloženi obliki.

K osnutku zapisnika 12. korespondenčne seje, ki je bil svetnikom posredovan 17. februarja 2021 ni bilo podanih pripomb.

Predsedujoči je predlagal glasovanje o potrditvi zapisnika 12. korespondenčne seje z dne 16.2.2021.

Prisotnih je bilo 19 članov občinskega sveta.

Glasuje 19 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 280 :

Potrdi se zapisnik 12. korespondenčne seje z dne 16.2.2021 v predloženi obliki.

K osnutku zapisnika 13. korespondenčne seje z dne 29.3.2021 ni bilo vsebinskih pripomb, dva člana občinskega sveta sta opozorila na administrativno napako pri zapisu priimka svetnika Svena Sarjaša, kjer je bil priimek narobe zapisan in sicer namesto priimka Sarjaš je bil zapisan priimek Šabjan. Napaka je bila odpravljena, Svenu Sarjaš pa se je predsedujoči za napako iskreno opravičil. Glede na to, da ta pripomba ne pomeni vsebinske pripombe, ampak gre za administrativno napako, se o tej pripombi posebej ne glasuje, je pa predsedujoči predlagal sprejem zapisnika skupaj s popravkom pri zapisu priimka svetnika Svena Sarjaš.

Predsedujoči je predlagal glasovanje o potrditvi zapisnika 13. korespondenčne seje z dne 29.3.2021.

Glasuje 19 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 281 :

Potrdi se zapisnik 13. korespondenčne seje z dne 29.3.2021 v predloženi obliki, skupaj z administrativnim popravkom pravilnega zapisa priimka svetnika Svena Sarjaš.

Nato je predsedujoči zaprosil direktorja občinske uprave dr. Mihaela Kasaša, da poroča o izvrševanju odločitev občinskega sveta, torej o realizacije sklepov prejšnjih sej, za katere so potrjeni zapisniki, to je za 16. redno sejo in za 5 korespondenčnih sej, to je za 9., 10., 11., 12. in 13. korespondenčno sejo.

Dr. Mihael Kasaš poroča o realizaciji sprejetih sklepov 16. redne seje in 9., 10., 11., 12. in 13. korespondenčne seje.

Nato je Stanislav Gjerkeš podal predlog, da se ponovno pregledajo nerealizirani sklepi občinskega sveta, ki so bili na eni od prejšnjih sej.

Potrditev zapisnika 10. dopisne seje občinskega sveta Občine Lendava
Sprejet
Potrditev zapisnika 16. redne seje občinskega sveta Občine Lendava
Sprejet
Potrditev zapisnika 11. dopisne seje občinskega sveta Občine Lendava
Sprejet
Potrditev zapisnika 12. dopisne seje občinskega sveta Občine Lendava
Sprejet
Potrditev zapisnika 13. dopisne seje občinskega sveta Občine Lendava
Sprejet
1. Določitev dnevnega reda

Predsedujoči predstavi dnevni red 17. seje občinskega sveta, pri čemer ne predlaga nobene točke za umik, niti za razširitev dnevnega reda, predstavi pa točke dnevnega reda, ki bodo potekale po skrajšanem postopku. To so 2., 3. in 4. točka dnevnega reda.

Stanislav Gjerkeš je podal predlog, da bi bile 2., 3. in 4. točka dnevnega reda obravnavane po dvofaznem postopku, saj bi bilo prav, da se v spremembo na dnevni red danih odlokov uvrstijo tudi druge potrebne spremembe oziroma dopolnitve.

Predsedujoči je podal obrazložitev, da so predmet sprememb in dopolnitev odlokov na dana-šnji samo tista določila, na katera je opozorilo MJU glede imenovanja članov svetov zavodov kot predstavnikov uporabnikov, ki jih po sedaj veljavnih odlokih imenuje župan, po mnenju MJU pa bi tudi ta imenovanja moral izvršiti občinski svet kot najvišji organ v občini.

Nato je predsedujoči predlagal glasovanje o skrajšanih postopkih obravnav in sicer pri:

2.točki dnevnega reda: Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o preob-likovanju javnega zavoda Svet mladih – zavod za usposabljanje mladih Lendava – Ifjú-sági Képzési Központ Lendva v javni zavod Zavod za turizem in razvoj Lendava –Turisztikai és Fejlesztési Közintézett Lendva,

3.točki dnevnega reda: Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o usta-novitvi javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava – Lendva Könyvtár és Kulturális Központ in pri

4.točki dnevnega reda: Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o usta-novitvi javnega zavoda Galerija – muzej Lendava – Galéria – Múzeum Lendva.

Predsedujoči je predlagal glasovanje o obravnavi po skrajšanem postopku za 2. točko dnevnega reda.

Glasuje 19 članov občinskega sveta.

Z 14 glasovi ZA in 5 glasovi PROTI je bil sprejet

Sklep št. 282:

Občinski svet soglaša, da se 2. točka dnevnega reda; to je Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o preoblikovanju javnega zavoda Svet mladih – zavod za usposabljanje mladih Lendava – Ifjúsági Képzési Központ Lendva v javni zavod Zavod za turizem in razvoj Lendava –Turisztikai és Fejlesztési Közintézett Lendva obravnava po skrajšanem postopku.

Nato predsedujoči predlaga glasovanje o obravnavi po skrajšanem postopku za 3. točko dnevnega reda.

Glasuje 19 članov občinskega sveta.

Z 14 glasovi ZA in 5 glasovi PROTI je bil sprejet

Sklep št. 283:

Občinski svet soglaša, da se 3. točka dnevnega reda; to je Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava – Lendva Könyvtár és Kulturális Központ obravnava po skrajšanem postopku.

Nato predsedujoči predlaga še glasovanje o skrajšanem postopku obravnave za 4. točko dnevnega reda.

Glasuje 19 članov občinskega sveta.

Z 14 glasovi ZA in 5 glasovi PROTI je bil sprejet

Sklep št. 284 :

Občinski svet soglaša, da se 4. točka dnevnega reda; to je Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Galerija – muzej Lendava – Galéria – Múzeum Lendva, obravnava po skrajšanem postopku.

Nato predsedujoči predlaga glasovanje dnevnega reda 17. seje občinskega sveta.

Dejan Süč je opozoril, da je dan pred 16. sejo občinskega sveta na občinsko upravo naslovil pobudo za obravnavo Pravilnika o sredstvih za delo svetniških skupin in samostojnih svetnikov in da je prejel odgovor direktorja občinske uprave, da bo pobuda obravnavana na naslednji seji občinskega sveta. Zato ga zanima, zakaj je prejel tak odgovor direktorja občinske uprave, ko bi po poslovniku morala njegova pobuda biti obravnavana že na 16. seji sveta, kot vidi, pa naj ne bi bila obravnavana niti na tej seji sveta. Nadalje glede na prejeto pošto s strani odvetnice v zadevi projekta »Čez mesto Lendava do Stolpa Vinarium« predlaga, da se zadeva obravnava kot posebna točka dnevnega reda.

Predsedujoči je podal odgovor in sicer, da bo pobuda svetnika glede predloga Pravilnika o sredstvih za delo svetniških skupin in samostojnih svetnikov obravnavana na današnji seji pod 12. točko - Vprašanja ter pobude članov občinskega sveta. Glede dopisa odvetnice v zadevi projekta »Čez mesto Lendava do Stolpa Vinarium« pa je predsedujoči svetnike seznanil, da je stranka v dopisu navedla seznanitev občinskega sveta z dopisom, kar je bilo tudi storjeno in ni zahtevala, da se zadeva obravnava kot posebna točka dnevnega reda.

Nato je predsedujoči predlagal glasovanje o celotnem dnevnem redu 17. seje.

Prisotnih je bilo 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 18 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 285 :

Sprejme se dnevni red 17. seje občinskega sveta in sicer:

  1. Določitev dnevnega reda
  2. Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o preoblikovanju javnega zavoda Svet mladih – zavod za usposabljanje mladih Lendava – Ifjúsági Képzési Központ Lendva v javni zavod Zavod za turizem in razvoj Lendava –Turisztikai és Fejlesztési Közintézett Lendva – skrajšani postopek
  3. Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava – Lendva Könyvtár és Kulturális Központ – skrajšani postopek
  4. Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Galerija – muzej Lendava – Galéria – Múzeum Lendva – skrajšani postopek
  5. Zaključni račun proračuna Občine Lendava za leto 2020
  6. Predlog odloka o pomoči mladim in mladim družinam pri reševanju prvega stano-vanjskega problema v občini Lendava – 1. obravnava
  7. Elaborati o oblikovanju cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja za obdobje od 01.04.2021 dalje za javne službe: 7.1. odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode v občini Lendava 7.2. oskrba s pitno vodo 7.3. zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov
  8. Predlog sprememb in dopolnitev Načrta razvojnih programov občine Lendava 2021 – 2024 – 1. sprememba
  9. Predloga sklepa o spremembah in dopolnitvah Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem občine in načrta ravnanja s premičnim premoženjem občine v letu 2021 – 2. sprememba
  10. Volitve in imenovanja 10.1.Predlog sklepa o soglasju k imenovanju direktorja javnega zavoda Zdravstveni dom Lendava – Egészségház Lendva 10.2.Predlog sklepa o soglasju h kandidatu za imenovanje direktorja javnega zavoda Zavod za turizem in razvoj Lendava – Turisztikai és Fejlesztési Közintézett Lendva 10.3.Predlog predčasne razrešitve in imenovanje nadomestnega člana Odbora za gospodarstvo, kmetijstvo in turizem 11.Vloge občanov in institucij 11.1.Vloga za pridobitev soglasja k izplačilu dela plače za redno delovno uspeš-nost ravnatelja DOŠ Genterovci – Göntérházi KÁI 11.2.Vloga za pridobitev soglasja k izplačilu dela plače za redno delovno uspešnost ravnatelja Glasbene šole Lendava – Zeneiskola Lendva 11.3Vloga za pridobitev soglasja k izplačilu dela plače za redno delovno uspešnost ravnatelja DOŠ 2 Lendava – 2. SZ. Lendvai KÁI 11.4.Vloga za pridobitev soglasja k izplačilu dela plače za redno delovno uspešnost ravnatelja DOŠ 1 Lendava – 1. SZ. Lendvai KÁI 11.5.Vloga za uskladitev cene socialno varstvene storitve Pomoč družini na domu 11.6.Vloga za pridobitev soglasja k izplačilu dela plače za povečan obseg direktorja KKC Lendava – Lendvai KKK 11.7.Vloga za pridobitev soglasja k izplačilu dela plače za redno delovno uspeš-nost ravnatelja Vrtca Lendava – Lendvai Óvoda 12.Vprašanja ter pobude članov občinskega sveta 13.Informacija župana
Določitev dnevnega reda 17. redne seje občinskega sveta Občine Lendava-2. točka
Sprejet
Določitev dnevnega reda 17. redne seje občinskega sveta Občine Lendava- 3. točka
Sprejet
Določitev dnevnega reda 17. redne seje občinskega sveta Občine Lendava- 4. točka
Sprejet
Določitev dnevnega reda 17. redne seje občinskega sveta Občine Lendava
Sprejet
2. Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o preoblikovanju javnega zavoda Svet mladih – zavod za usposabljanje mladih Lendava v javni zavod Zavod za turizem in razvoj Lendava – skrajšani postopek

Gradivo je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje.

Obrazložitev gradiva je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da je razlog uvrstitve predloga sprememb in dopolnitev odloka o preoblikovanju javnega zavoda Svet mladih – zavod za usposabljanje mladih Lendava v prejetem pozivu Ministrstva za javno upravo, ki se nanaša na imenovanje članov sveta zavoda kot predstavnikov uporabnikov in katera imenovanja je izvedel župan občine.

Uvodno obrazložitev k predlogu sprememb in dopolnitev odloka o preoblikovanju javnega zavoda Svet mladih – zavod za usposabljanje mladih Lendava – Ifjúsági Képzési Központ Lendva v javni zavod Zavod za turizem in razvoj Lendava je podala Jasna Bračič-Szabó.

Spremembe in dopolnitve predloga odloka se nanašajo na:

  • četrti odstavek 9. člena odloka, ki določa, da dva predstavnika uporabnikov – zaintere-sirane javnosti na predlog društev (1 predstavnik) in zvez društev (1 predstavnik), ki izva-jajo turistično dejavnost imenuje župan občine. Glede na razlago pristojnega ministrstva, da lahko imenovanja oziroma razrešitve predstavnikov na strani ustanovitelja na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi izvaja izključno občinski svet, je podan predlog, da novo besedilo glasi: »Dva predstavnika uporabnikov – zainteresirane javnosti na predlog društev (1 predstavnik) in zvez društev (1 predstavnik), ki izvajajo turistično dejavnost imenuje občinski svet«
  • četrto alineja tretjega odstavka 24. člena odloka, ki določa, da župan imenuje predsta-vnike zainteresirane javnosti v svet zavoda in programski svet. Besedilo se spremeni tako, da župan imenuje samo predstavnike v programski svet, ne pa tudi v svet zavoda.

Predsedujoči je svetnike pozval k razpravi.

V razpravi so sodelovali: Rahela Hojnik Kelenc, Jožef Gerenčer, Igor Kulčar, Stanislav Gjerkeš in Dejan Süč.

Svetniki so izrazili nezadovoljstvo zaradi potrebnih sprememb in dopolnitev odlokov zaradi neusklajenosti z zakonodajo in se sprašujejo ali so druge določbe odloka, ki niso predmet sprememb na današnji seji usklajene z zakonodajo. Svetniki se tudi sprašujejo, zakaj so v obravnavo predložena gradiva, ki niso v skladu z zakonom, kar se nikakor ne bi smelo zgoditi. Pred pripravo gradiv je potrebna komunikacija, da se lahko pripravi dobro in zakonito gradivo.

Obrazložitev je podal župan občine, ki je poudaril, da o neskladnosti odloka ni vedel, da je odlok upošteval in ravnal po njem in da je po mnenju MJU glede imenovanj članov sveta z strani občinskega sveta in ne z strani župana podan predlog za spremembo še dveh odlokov in ne samo odloka o ustanovitvi KKC Lendava.

Ob tem sta svetnika opozorila, da je Občina z strani MJU glede razrešitev in imenovanj članov sveta prejela že več dopisov, kar kaže na to, da zadnje razrešitve in imenovanja v svet KKC niso bila v redu, kar sproža resne pomisleke. V nadaljevanju je svetnik ravno s temi pomisleki utemeljeval, da odloki na današnji seji ne bi bili obravnavani po skrajšanem postopku, temveč dvofazno.

Župan je podal obrazložitev, da kot obvestilo za ukrepanje velja opozorilo MJU z dne 24.2.2021, v katerem je občini naloženo, da na prvi naslednji redni seji uskladi odlok o usta-novitvi KKC Lendava z zakonom, kar je tudi s predlogom sprememb odloka na današnjo sejo tudi storjeno, vsa predhodna pisanja v zadevi pa so le mnenja. Ob tem je kot predsedujoči tudi opozoril, da se je v razpravi potrebno osredotočiti na dnevni red seje in upoštevati vsebino točke dnevnega reda, svetnike pa je obvestil, da bodo odloki javnih zavodov dani v pravni pregled njihove usklajenosti z zakonom.

Nato je predsedujoči predlagal glasovanje o Predlogu odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o preoblikovanju javnega zavoda Svet mladih – zavod za usposabljanje mladih Lendava – Ifjúsági Képzési Központ Lendva v javni zavod Zavod za turizem in razvoj Lendava –Turisztikai és Fejlesztési Közintézett Lendva, ki se obravnava po skrajšanem postopku in sicer na testni način tako, da vsak svetnik svoj glas ZA ali PROTI označi v spletni aplikaciji.

Po izvedenem testnem glasovanju se glasuje še z dvigom rok.

Prisotnih je bilo 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 18 članov občinskega sveta.

Z 14 glasovi ZA in 4 glasovi PROTI je bil sprejet

Sklep št. 286 :

  1. Občinski svet sprejema predlog Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o preoblikovanju javnega zavoda Svet mladih – zavod za usposabljanje mladih Lendava – Ifjúsági Képzési Központ Lendva v javni zavod Zavod za turizem in razvoj Lendava – Turisztikai és Fejlesztési Közintézett Lendva v predloženi obliki.
  2. Ta sklep velja z dnem sprejema.
Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o preoblikovanju javnega zavoda Svet mladih – zavod za usposabljanje mladih Lendava v javni zavod Zavod za turizem in razvoj Lendava – skrajšani postopek
Sprejet
3. Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava– skrajšani postopek

Gradivo je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje dne 2.4.2021.

Obrazložitev gradiva je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da je razlog uvrstitve predloga sprememb in dopolnitev Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava – Lendva Könyvtár és Kulturális Központ v prejetem pozivu Ministrstva za javno upravo, ki se nanaša na imenovanje članov sveta zavoda kot predstavnikov uporabnikov in katera ime-novanja je izvedel župan občine.

Uvodno obrazložitev k predlogu sprememb in dopolnitev Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava – Lendva Könyvtár és Kulturális Központ, je podala Jasna Bračič-Szabó.

Spremembe in dopolnitve odloka se nanašajo na:

  • drugi stavek drugega odstavka 2. člena odloka, ki je do sedaj glasil: »Ustanovitelj-ske pravice izvajata občinski svet in župan občine, kot je to določeno v 32. členu tega odloka« in katerega je potrebno zaradi mnenja MJU o nepristojnosti župana pri ime-novanju članov sveta zavoda spremeniti in na
  • tretji odstavek 18. člena, v katerem je glede na dosedanje besedilo o imenovanju predstavnikov uporabnikov v svetu javnega zavoda s strani župana občine, spremeniti besedilo tako, da tudi predstavnike uporabnikov imenuje občinski svet in ne župan.

Predsedujoči je svetnike pozval k razpravi.

V razpravi so sodelovali: Stanislav Gjerkeš, Ivan Koncut in Dejan Süč.

V razpravi je Stanislav Gjerkeš opozoril in pri tem želi, da se povzetek njegove razprave zapiše, da se s takim načinom ravnanja do sveta zavoda dela zavodu velika škoda, da so se v preteklosti vršili veliki pritiski na člane sveta zavoda, še posebej na predsednico sveta, da je občina najela in plačala odvetnika, ki je v zadevi pripravil ugovor na mnenje MJU in tudi vodil nezakonit postopek zoper predsednico sveta zavoda, da so bila imenovanja članov sveta izvedena nezakonito, da je občina sama sklicala sejo sveta zavoda, kar ni v redu, da za združevanje zavodov s področja kulture občina ni pridobila sklepa občinskega sveta, da na podlagi dopisa MJU iz lanskega avgusta občina ni storila ničesar, da bi sanirala nastalo situacijo, to dokumentacijo niti ni posredovala občinskemu svetu in jo je dejansko skrivala, zato bi se moral župan razrešenim članom sveta zavoda, predvsem pa predsednici sveta zavoda opravičiti. Če bi občina že avgusta ravnala v skladu z navodili MJU, vsega tega dogajanja glede sveta zavoda KKC Lendava ne bi bilo.

Odgovor na svetnikove navedbe je podal župan občine, ki je navedel, da je odlok o ustanovitvi KKC veljaven in da se na današnji seji po navodilu MJU odpravlja neusklajenost odloka z zakonom, hkrati pa je poudaril, da vsekakor želi, da so odloki zakoniti. Ob tem je še glede na očitke njegovega ravnanja omenil tudi neprimerno ravnaje svetnika v odnosu posredovanja dokumentacije medijem.

Svoje stališče v zadevi je izrazil tudi Jožef Gerenčer in sicer, da je zgodba okrog javnega zavoda KKC Lendava naredila veliko škode za Lendavo in da v tej zgodbi ni zmagovalcev ter da stare napake ne opravičujejo novih napak, tisti, ki pa so bili po »domnevni napaki« imenovani, se morajo zamisliti, ali so prvi poklicani kazati s prstom na napake drugih.

V nadaljevanju je župan ponovno poudaril, da so bila vsa imenovanja izvedena v skladu z odlokom (da je predstavnike uporabnikov imenoval župan) in da je za ukrepanje občine merodajno opozorilo MJU iz februarja 2021 in ne predhodna mnenja. Opozorilo pa se nanaša na spremembo odloka le v delu izvedenih imenovanj župana v svet zavoda.

Mnenju župana se pridružuje svetnik, ki je prisotne seznanil, da je predmet sprememb današnjih odlokov le odločanje o spremembi organa, ki imenuje člane sveta zavoda, po sedaj veljavnih odlokih je to župan, po spremembi pa občinski svet. In samo ta sprememba je predmet odločanja na današnji seji sveta. Je pa res, da ti odloki, ki so danes predmet sprememb segajo v prejšnji mandat oziroma še dlje, vendar je tudi takrat občinski svet glede gradiv zaupal občinski upravi.

V nadaljevanju razprave svetnik ugotavlja, da je zadeva o svetu zavoda KKC Lendava zelo neprijetna, tudi zato, ker je Občina proti zavodu najela odvetnika. Zato je svetnik zaprosil, da se svetnikom posreduje izvedeno javno naročilo o izbiri odvetniške storitve. Isti svetnik opozarja, da je bila razrešitev Rahele Hojnik Kelenc brez obrazložitve, kar ni v redu, ob tem navaja le izjavo župana v mediju. Svetnik se tudi sprašuje, zakaj občina od maja 2020, ko je prejela mnenje o nepravilnosti razrešitve članice sveta ni naredila ničesar, da bi to popravila.

Odgovor svetniku je podal župan občine in sicer, da občina posebej proti javnemu zavodu KKC Lendava ni najela odvetnika, saj ima občina odvetnika skozi vse leto. Opozori, da je odlok o ustanovitvi veljaven od leta 2016, torej že pred njegovim mandatom, v nadaljevanju pa prebere besedilo opozorila MJU z dne 24.2.2021 in poudari, da se opozorilo nanaša le na spremembo odloka v delu imenovanja članov sveta zavoda s strani župana in ne na razveljavitev celega odloka.

Po zaključeni razpravi predsedujoči predlaga glasovanje.

Prisotnih je 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 16 članov občinskega sveta.

Z 11 glasovi ZA in 5 glasovi PROTI je bil sprejet

Sklep št. 287:

  1. Občinski svet občine Lendava sprejema predlog Odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Knjižnica - Kulturni center Lendava ‒ Lendvai Könyvtár és Kulturális Központ v predloženi obliki.

  2. Ta sklep velja z dnem sprejema.

Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Knjižnica – Kulturni center Lendava– skrajšani postopek
Sprejet
4. Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Galerija – Muzej Lendava – skrajšani postopek

Gradivo k točki je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje.

Obrazložitev gradiva je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da je to tretji odlok, pri katerem se z spremembami in dopolnitvami sledi opozorilu MJU glede imenovanja članov sveta zavoda.

Uvodno obrazložitev k predlogu sprememb in dopolnitev Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Galerija – Muzej Lendava – Galéria – Múzeum Lendva, je podala Jasna Bračič-Szabó.

Spremembe in dopolnitve odloka se nanašajo na:

  • tretjo alinejo prvega odstavka 16. člena odloka, ki določa, da svet zavoda sestavlja tudi predstavnik uporabnikov oziroma zainteresirane javnosti, ki ga na poziv župana predlaga zainteresirana javnost in imenuje župan, zato se predlaga, da se namesto besedila » imenuje župan« uporabi besedilo »imenuje občinski svet« in na
  • tretji odstavek 16. člena odloka, ki določa, da na prvi konstitutivni seji člani izmed sebe na predlog župana izvolijo predsednika in namestnika in sicer se navedeno dolo-čilo spremeni tako, da člani sveta zavoda izmed sebe izvolijo predsednika in namest-nika brez predloga župana, saj je imenovanje predsednika in namestnika sveta zavoda v pristojnosti sveta, za katerega se predsednik in namestnik imenujeta.

Predsedujoči je pozval k razpravi.

V razpravi k točki dnevnega reda sta sodelovala Jožef Gerenčer in Rahela Hojnik Kelenc.

Svetnik je izrazil zadovoljstvo, da je med predlogi sprememb in dopolnitev odloka tudi predlog, na katerega je tudi sam že opozarjal, to je imenovanje predsednika in namestnika predsednika sveta zavoda po predlogu župana. Za vse tri predloge sprememb odlokov pa je navedel, da bo vsebina odlokov vsekakor boljša kot pred spremembo, zato bo glasoval ZA predlagano spremembo odloka. Predlagal pa je, da se za vse odloke javnih zavodov izvede pravna preveritev.

Svetnica je podala zgolj obrazložitev na navedbo župana, da MJU odloka ne more razveljaviti, razveljavi ga lahko le tisti, ki ga je sprejel.

Predsedujoči je zaključil razpravo in predlagal glasovanje.

Prvotno se izvede testno glasovanje z spletno aplikacijo, nato se izvede glasovanje z dvigom rok.

Prisotnih je 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 18 članov občinskega sveta.

Z 14 glasovi ZA in 4 glasovi PROTI je bil sprejet

Sklep št. 288 :

  1. Občinski svet občine Lendava sprejema predlog Odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Galerija – Muzej Lendava – Galéria – Múzeum Lendva v predloženi obliki.

  2. Ta sklep velja z dnem sprejema.

Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi javnega zavoda Galerija – Muzej Lendava – skrajšani postopek
Sprejet
5. Zaključni račun proračuna Občine Lendava za leto 2020

Gradivo k točki je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje, poročilo o realizaciji prometa s stvarnim premoženjem za leto 2020 pa je bilo objavljeno 12.4.2021.

Obrazložitev gradiva je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da je Zaključni račun občinskega proračuna je akt občine, ki je pripravljen v skladu z 98. členom Zakona o javnih financah in upoštevaje strukturo proračuna za preteklo leto prikazuje predvidene in realizirane prihodke in druge prejemke občine ter odhodke in druge izdatke občine. Zaključni račun proračuna sestavljajo splošni del, posebni del in obrazložitve, ki vsebujejo vsebine, določene s 6. členom Navodila o pripravi zaključnega računa državnega in občinskega proračuna ter metodologije za pripravo poročila o doseženih ciljih in rezultatih neposrednih in posrednih uporabnikov proračuna.

Obrazložitev k zaključnemu računu je podal Milan Zadravec in sicer, da zaključni račun proračuna Občine Lendava za leto 2020 vsebuje naslednje dokumente:

  • realizacijo splošnega dela po ekonomski klasifikaciji (kontih)
  • realizacija posebnega dela proračuna (po PU, programski klasifikaciji, proračunskih pos-tavkah ter kontih)
  • obrazložitev splošnega dela zaključnega računa
  • obrazložitev posebnega dela zaključnega računa
  • realizacijo Načrta razvojnih programov občine Lendava za leto 2020
  • obrazložitev k realizaciji Načrta razvojnih programov občine Lendava za leto 2020
  • poslovno poročilo občine Lendava za leto 2020 ter
  • poročilo o izvršenih prerazporeditvah ter vključevanju namenskih prihodkov v proračun občine Lendava za leto 2020 in k vsakemu od navedenih dokumentov podal obrazložitev njegove strukture oziroma vsebine.

Realizacija prihodkov v bilanci prihodkov in odhodkov proračuna občine Lendava za leto 2020 je znašala 10,7 mio EUR, kar je za 17 % manj kot smo načrtovali, oziroma za 2,2 mio EUR manj od planiranih prihodkov.

Davčni prihodki so bili višje realizirani v skupni višini 188 tisoč EUR in sicer največ iz naslova dohodnine, ker je med letom bila povečana primerna poraba občin. Nižje so bili realizirani prihodki iz naslova NUSZ, davka na dediščine in darila, davka na promet nepremičnin ter turistične takse.

Nedavčni prihodki so bili nižje realizirani v skupni višini 523 tisoč EUR in sicer iz naslova drugih najemnin (vodovodno in kanalizacijsko omrežje), prihodkov od vstopnin na razglednem stolpu ter prihodkov od komunalnih prispevkov.

Kapitalski prihodki so bili nižje realizirani v višini 541 tisoč EUR in sicer zaradi nižjih prihodkov od prodaje kmetijskih in stavbnih zemljišč.

Transferni prihodki so bili nižje realizirani v višini 1,1 mio EUR.

Z druge strani smo pridobili neplanirane transferne prihodke za naslednje investicije ter dejavnosti:

  • obnova občinskih objektov v višini 285 tisoč EUR,
  • nakup reševalnega vozila za ZD Lendava v višini 73 tisoč EUR,
  • vzdrževanje Schengenske meje v višini 88 tisoč EUR ter
  • državna pomoč za COVID-19 v višini 106 tisoč EUR.

Realizacija odhodkov v bilanci prihodkov in odhodkov je znašala 10,3 mio EUR kar je za 27 % manj kot je bilo načrtovano, oziroma za 3,8 mio EUR manj od planiranih odhodkov. Vzroki za nižje odhodke ležijo v nekaterih nerealiziranih, oziroma nižje realiziranih proračunskih postavkah kot je bilo planirano.

Proračunski presežek v bilanci prihodkov in odhodkov za leto 2020 je znašal 448 tisoč EUR. Načrtovan je bil proračunski primanjkljaj v višini 1,1 mio EUR.

V računu finančnih terjatev in naložb je bilo realizirano 1.887 EUR prihodkov iz naslova prejetih vračil danih posojil in prodaje kapitalskih deležev ter danih posojil.

V računu financiranja je bilo v letu 2020 planirano zadolževanje v višini 832 tisoč EUR.

Realizacija zadolžitev je znašala 101 tisoč EUR in sicer zaradi najetja dolgoročnega brezobrestnega kredita pri Ministrstvu za gospodarstvo, razvoj in tehnologijo za ureditev cest v Čentibi.

Za odplačila glavnice najetih kreditov je bilo planirano in prav tako realizirano 339 tisoč EUR.

Denarna sredstva na ŽR proračuna Občine Lendava so se na koncu leta 2020 v primerjavi z začetnim stanjem povečala za 212 tisoč EUR. Načrtovano je bilo znižanje sredstev v višini 689 tisoč EUR.

Presežek sredstev na dan 31.12.2020 skupaj z neporabljenimi sredstvi iz prejšnjih let znaša 1,039 mio EUR. V plan proračuna občine Lendava za leto 2021 je bil vključen presežek v višini 1,534 mio EUR, kar je za 495 tisoč EUR več kot je bil dejansko realizirani presežek.

Iz realizacije Načrta razvojnih programov občine Lendava, ki predstavlja investicijski del proračuna, je razvidno da je realizacija izdatkov znašala 2,5 mio EUR od planiranih 5 mio EUR, kar je za 2,5 mio EUR manj kot smo planirali, oziroma za 50 % manj od veljavnega plana.

Realizacija virov financiranja investicijskih projektov kaže da so se iz državnega proračuna, posrednih PU ter proračuna EU financirali projekti v skupni višini 469 tisoč EUR, kar predstavlja 35 % veljavnega plana. Drugi viri financiranja investicijskih projektov predstavljajo lastna sredstva v višini 1,9 mio EUR ter kreditna sredstva v višini 101 tisoč EUR, kar predstavlja 60 % veljavnega plana.

Predsedujoči je pozval k razpravi.

V razpravi so sodelovali: Stanislav Gjerkeš, Rahela Hojnik Kelenc, Dejan Süč, Robert Požonec, Stanislav Gjerkeš, Peter Novak in Drago Nađ.

V razpravi je svetnik izpostavil, da je občina pri realizaciji investicijskega dela proračuna bila zelo neuspešna, da je bilo planiranih v proračunu 4,5 milj. EUR za investicije, realizacija pa je približno 2 milj. EUR, kar je nekaj več kod 40% in od tega le 1.3 milj. EUR za novogradnje in adaptacije, ostalo do 2 milj. je bilo porabljenih za študije oziroma nakupe nepremičnin.. Posebej je opozoril, da je bilo črpanje sredstev iz EU proračuna in kohezijskih skladov zelo slabo, da je od planiranih cca 700 tisoč EUR bilo počrpano le 408 EUR. Ob tem je poudaril da so občani v proračun za leto 2020 iz naslova NUS, z najemom komunalne infrastrukture, komunalni prispevek, najemnine in ostalo v proračun prispevali približno 2,5 milj. EUR, občina pa je investirala le 1.3 milj. EUR. Svetnik bi želel tudi primerjati zaključni račun za leto 2019 in 2020, vendar to ni bilo mogoče, ker je v zaključnem računu za leto 2018 (pomeni iz prejšnjega mandata ) ostalo 2.5 milj. EUR in so bila ta sredstva porabljena v letu 2019.

Odgovor svetniku sta podala Milan Zadravec, ki meni, da svetnik rezultate zaključnega računa razume laično in župan občine, ki je poudaril, da bi ga lahko vsak svetnik poklical in povprašal o rezultatu poslovanja oziroma o podatkih v zaključnem računu.

V nadaljevanju je svetnica ugotavljala, da je na postavki za gospodarstvo zaradi epidemije ostalo kar nekaj sredstev, ki bi lahko bila porabljena za drug namen, npr. za okoljske zadeve, kjer je indeks zelo nizek. Milan Zadravec je podal odgovor zakaj je bila tako nizka realizacija na tej postavki, saj niso bili realizirani določeni projekti (Obnova ČN Hotiza v višini 140.000 EUR, Ravnanje z meteornimi vodami v višini 200.000 EUR ter Sanacije plazišč v višini 100.000 EUR).

Glede porabe sredstev iz naslova vzpodbujanja gospodarstva pa je odgovor podal župan občine in sicer, da je na podlagi razpisa in prejetih vlog sredstva razdeljevala pristojna komisija glede na kriterije, ki so bili podani v razpisu.

Prav tako je svetnica opozorila, da je realizacija na programu športa nizka, pri čemer je potrebno mladim omogočiti čim več vsebin v katere se lahko vključijo, ob tem je podala tudi predlog, da se pripravijo novi dodatni programi.

Odgovor na pripombo sta podala župan občine in Milan Zadravec in sicer, da so bili športni objekti namenjeni obratovanju ves čas, ko to ni preprečevala epidemija, na nižjo realizacijo pa je vplivala nerealizacija dveh projektov s področja športnih dejavnosti.

V nadaljevanju je svetnik vprašal glede vsebine kazni oziroma odškodnine, ki jo je poravnala občina v višini 6.000 EUR, nato glede upravičenosti in koristi pravnega svetovanja v višini 16.000,00 EUR, kakšen je bil izid pravde župana proti mediju v zadevi »varde« in kdo je kril pravdne stroške v tej zadevi, ob tem je tudi zaprosil za seznam pravd, ki jih občina vodi proti občanom, kako je z izvajanjem storitev prevajanja, saj je bila predvidena zaposlitev prevajalke, kako je bilo z izplačilom dodatka v času epidemije (COVID), ali so bili proti občini vodeni kaki inšpekcijski postopki na področju kadrovskih zadev oziroma ali so bili proti javnim uslužbencev iz tega naslova vodene kake sankcije in kaj je povečalo indeks plače javnih uslužbencev v mesecu maju 2020.

Odgovore na vprašanja je podal župan občine, ki je poudaril, da se zoper občino tekoče vlagajo razne inšpekcijske prijave in do sedaj ni bilo izrečenih kazni, vsi postopki pa še niso zaključeni. Z zaposlitvijo prevajalca je imela občina ogromno težav, zato se je morala posluževati tudi zunanjih storitev. Je pa plača prevajalca refundirana iz sredstev državnega proračuna (Urad za narodnosti). Novih pravd občina proti občanom ne vodi, z seznamom obstoječih pa so svetniki že seznanjeni. Glede pravde z mediji je župan navedel, da le-ta še ni zaključena, občina pa s to zadevo ni imela nobenega razmerja. Odgovor glede stroškov postopka pravnega varstva v višini cca 6.000,00 EUR v zadevi izbire izvajalca za širitev Industrijske cone v Lendavi bodo svetniki prejeli v pisni obliki.

V nadaljevanju so svetniki postavili vprašanja tudi glede financiranja Kinološkega društva, glede ravnanja z občinskim premoženjem in glede visoke stopnje brezposelnosti, kakor tudi glede realizacije in stroškov iz naslova Kolesarske steze Lendava – Pince in javne razsvetljave.

Odgovore na vsa navedena vprašanja je podal župan občine.

Nato je predsedujoči zaključil razpravo in predlagal glasovanje.

Prisotnih je 17 članov občinskega sveta.

Glasuje 17 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 289:

  1. Sprejme se zaključni račun proračuna Občine Lendava za leto 2020 z vsemi prilogami in sicer:
  • poslovno poročilo občine Lendava za leto 2020,
  • realizacija in obrazložitev splošnega dela zaključnega računa proračuna Občine Lendava za leto 2020,
  • realizacija in obrazložitev posebnega dela zaključnega računa proračuna Občine Lendava za leto 2020,
  • realizacija in obrazložitev Načrta razvojnih programov proračuna Občine Lendava za leto 2020,
  • pregled in poročilo o izvršenih prerazporeditvah ter vključevanju namenskih pri-hodkov v proračun Občine Lendava za obdobje od 1.1. 2020 do 31.12.2020
  • pregled izvršenih prerazporeditev v proračunu KS za obdobje od 1.1.2020 do 31.12.2020.
  1. Občinski svet sprejema Poročilo o realizaciji načrta ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Lendava za leto 2020 v predloženi obliki.
Zaključni račun proračuna Občine Lendava za leto 2020
Sprejet
6. Predlog odloka o pomoči mladim in mladim družinam pri reševanju prvega stanovanjskega problema v občini Lendava – 1. obravnava

Gradivo k točki je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje.

Obrazložitev gradiva je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da je Občina zaznala potrebo o pomoči mladim v naši občini pri reševanju prvega stanovanjskega problema, saj se mladi predvsem zaradi pomanjkanja lastnih sredstev pri tem srečujejo z določenimi težavami, ki jih žal ne morejo rešiti, zato odhajajo iz naše občine. Da bi to preprečili, se je občina odločila, da bi mladim s stalnim bivališčem v občini Lendava pomagala pri reševanju prvega stanovanjskega problema, zato se je Občina Lendava odločila narediti pomemben premik k reševanju problematike mladih in je zato pripravila predlog Odloka o pomoči mladim in mladim družinam pri reševanju prvega stanovanjskega problema v občini Lendava.

Obrazložitev predloga odloka je podal dr. Mihael Kasaš, direktor OU Občine Lendava, pri čemer je obrazložil namen in cilje odloka, nadalje da se bo z odlokom mladim in mladim družinam omogočilo sofinanciranje dela kupnine zemljišča, zemljišča z objektom ali stanovanja na območju občine Lendava in v lasti Občine Lendava v višini do 2/3 kupnine ter oprostitev plačila dela komunalnega prispevka v višini do 2/3 odmerjenega komunalnega prispevka, ne glede na to, ali je zemljišče v lasti občine Lendava ali ne, vendar pod pogojem, da se nahaja na območju občine Lendava. Prav tako se bo upravičencem lahko dodelilo še:

a) dodatno sofinanciranje kupnine do vrednosti 80 % celotne kupnine v primeru, če gre za nepremičnino, ki je zaščitena z odlokom, ki ureja varovanje kulturne dediščine.

b) dodatno sofinanciranje kupnine do vrednosti 85 % celotne kupnine z upoštevanjem oddaljenost nepremičnine od centra mesta Lendave, in sicer se sofinanciranje kupnine poveča do vrednosti največ 80 % celotne kupnine, kadar gre za oddaljenost nepremič-nine od 5 do 10 km, in do vrednosti 85 % celotne kupnine, kadar gre za oddaljenost nepremičnine od 10 km in več.

c) sofinanciranje kupnine se dodatno poveča tudi glede števila otrok v mladi družini do vrednosti 80 % celotne kupnine. ter

a) dodatno sofinanciranje komunalnega prispevka do vrednosti 80 % celotnega odmerje-nega komunalnega prispevka v primeru, če gre za nepremičnino, ki je zaščitena z odlokom, ki ureja varovanje kulturne dediščine,

b) dodatno sofinanciranje komunalnega prispevka do vrednosti 85 % celotnega odmerje-nega komunalnega prispevka z upoštevanjem oddaljenost nepremičnine od centra mesta Lendave, in sicer se sofinanciranje komunalnega prispevka poveča do vrednosti 80 % celotnega odmerjenega komunalnega prispevka, kadar gre za oddaljenost nep-remičnine od 5 do 10 km, in do vrednosti 85 % celotnega odmerjenega komunalnega prispevka, kadar gre za oddaljenost nepremičnine od 10 km in več,

c) sofinanciranje komunalnega prispevka se dodatno poveča tudi glede števila otrok v mladi družini do vrednosti 80 % celotnega odmerjenega komunalnega prispevka. V obrazložitvi pa so bili posebej podani kriteriji za upravičence kot vlagatelje in prejemnike subvencije iz tega odloka.

Predsedujoči je pozval k razpravi, za katero je predlagal, da je konstruktivna in z konkretnimi pripombami, ki jih bo lahko občinska uprava upoštevala pri pripravi odloka za drugo obravnavo.

V razpravi so sodelovali: Rahela Hojnik Kelenc, Janez Somi, Jožef Gerenčer, Stanislav Gjerkeš, Dejan Süč, Igor Kulčar, Rozina Nemec in Ferenc Horváth.

Vsi razpravljavci so predlog odloka pozdravili in izrazili zadovoljstvo za pripravo tega odloka.

Ob tem pa so izpostavili:

  • starostno mejo upravičencev (po katerem dokumentu je upoštevana starostna meja),
  • omejitev kriterija državljanstva (Republika Slovenija), glede na prebivalstvo naše občine bi kot kriterij lahko bilo tudi državljanstvo Madžarske in Hrvaške, ki bivajo v naši občini,
  • kake so pravice mladih iz tega odloka, ki dedujejo objekt, torej lastništva ne pridobijo z strani Občine,
  • da bi se v kvoto nepremičnin upravičenih za subvencijo po tem odloku upoštevali tudi drugi objekti in ne samo objekti, ki so v lasti Občine Lendava,
  • kdo bo določil objekte, ki so primerni za bivanje,
  • ali ni 30 dnevni rok za trajanje razpisa prekratek za vložitev vlog,
  • da bi pred drugo obravnavo tega odloka bila dobrodošla še širša komunikacija,
  • da je potrebno odlok še nadgradit v smislu konkretizacije njegovih določil,
  • da ima občina res veliko stvarnega premoženja, ki ga ne potrebuje in s katerim je potrebno gospodarit,
  • da je prav da se z strani občine nudi pomoč mladim družinam, ki predstavljajo zdravo jedro občine,
  • da bi predlog odloka imel še večji učinek če bi lahko zajeli tudi področje zaposlovanja,
  • da je vsekakor potrebno jasno definirati posamezne termine oziroma dikcije iz odloka, npr. hiša, parcela,..v lasti Občine Lendava,
  • da je potrebno še bolj konkretizirati kriterije za dodelitev subvencije,
  • da bi bilo potrebno dati razlago tudi o tem, da se je v preteklosti na pobudo o subvenciji za nove investitorje v naši občini dala obrazložitev, da le to zakonsko ni možno, sedaj pa je le možna subvencija, ki jo določa ta odlok,
  • da ne bi določili starostne meje upravičencev,
  • da se izvede primerjava tega predloga odloka z že sprejetimi odloki v drugih občinah in da se preveri zakonska usklajenost predloga tega odloka,
  • da bi bilo potrebno področje odloka razširiti tudi na zaposlovanje, ugotavlja se namreč, da so razpisi zelo neugodni za mlade, pri čemer bi se mogli ukrepi zaposlovanja zelo sprostiti, torej sprostiti razpisne pogoje, npr. pogoji delovnih izkušenj (5 let, kar je preveč….mogoče dogovor na državni ravni; preko SOS),
  • da se preveri upravičenost 4. člena odloka – zemljišče z objekti…,
  • da ima občina res veliko objektov, ki so v slabem stanju in kakšen bo postopek pomoči oziroma subvencije v primeru, da je potrebno objekt porušiti,
  • da bi bilo dobro pripraviti projekcijo učinkov iz tega odloka, približno koliko upravičencev bi bilo zajetih in kakšna bi bila obremenitev za občinski proračun, saj je potrebno na drugi strani zagotoviti tudi vzdržnost proračuna.

Odgovore in pojasnila iz razprave je podal župan občine. Ob tem je povedal, da občinska uprava pri pripravi predlog odloka ni razpolagala z primernim odlokom druge občine, nekatere občine imajo to subvencijo za mlade že urejeno, vendar mnogo ožje kot to želi storiti Občina Lendava, so pa vse pripombe in predlogi dobrodošli, pred pripravo gradiv za drugo obravnavo pa bodo določila predlog odloka pravno preverjena. Župan prav tako soglaša s pripombo glede ovir pri zaposlovanju mladih zaradi pogojev razpisa, občina je pri tem že povzela določene aktivnosti (npr. razpis za vzpodbujanje gospodarstva, prvi stik z delovnim mestom...).

Po zaključku razprave je predsedujoči predlagal glasovanje.

Prisotnih je 19 članov občinskega sveta.

Glasuje 19 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 290:

  1. Občinski svet Občine Lendava v prvi obravnavi sprejema predlog Odloka o pomoči mladim in mladim družinam pri reševanju prvega stanovanjskega problema v občini Lendava v predloženi obliki in s pripombami, mnenji in stališči iz razprave.

  2. Sklep velja z dnem sprejema.

Predlog odloka o pomoči mladim in mladim družinam pri reševanju prvega stanovanjskega problema v občini Lendava
Sprejet
7.-Elaborati o oblikovanju cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja za obdobje od 01.04.2021 dalje za javne službe: 7.1. odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode v občini Lendava 7.2. oskrba s pitno vodo 7.3. zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov

Gradivo k točki je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje.

Obrazložitev gradiva je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da so na 13. seji občinskega sveta dne 22.7.2020 bili sprejeti elaborati o oblikovanju cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja za obdobje od 01.04.2020 dalje za javne službe:

  • odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode v občini Lendava,
  • oskrba s pitno vodo in za
  • zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov in so veljali do 31.3.2021, zato je izvajalec teh gospodarskih javnih služb pripravil in občinskemu svetu predložil predlog novih elaboratov z veljavnostjo od 1.4.2021 dalje.

Obrazložitev elaboratov je podal Jožef Gerenčerja, sedaj v vlogi direktorja Javnega podjetja EKO-PARK Lendava d.o.o., s tem da je obrazložitev za vse tri elaborate po strukturi vsebine elaboratov podana skupaj, glasuje pa se o vsakem elaboratu posebej.

Pri gospodarski javni službi odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode v občini Lendava predlagana skupna predračunska cena javne službe odvajanja komunalne odpadne vode pomeni znižanje cene za 9,26 %. Znižanje cene je posledica predvsem znižanja cene omrežnine za 10,34 %, medtem, ko se bo storitev izvajanja javne službe povišala za 3,03% oz. za 0,0125 €/m3 porabljene pitne vode na mesec.

Sprememba cene izvajanja javne službe oskrbe s pitno vodo je v tem, da se predračunska cena vodarine zviša za 0,37 % oziroma 0,00194 €/m3 porabljene pitne vode, kar pri povprečni porabi 15 m3 na mesec pomeni zvišanje stroška iz naslova vodarine za 0,35€ na leto.

Cena omrežnine (brez DDV) se ne bo spremenila in ostaja na ravni iz leta 2020. Na podlagi sklepa občinskega sveta Občine Lendava v letu 2021 subvencije omrežnine več ne bo, kar pomeni, da bodo uporabniki morali plačati polni znesek omrežnine, kar bo za 0,2623 € za priključek DN < 20 več.

Zaradi nesubvencionirane omrežnine se bodo temu primerno povečali tudi prihodki lastnika iz naslova najemnine, kar bo omogočalo dodatna vlaganja v gospodarsko javno infrastrukturo.

Pri javni službi zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov predlagana predračunska cena zbiranja in prevoza komunalnih odpadkov znaša 0,1644 EU/kg oz. 4,3165 EUR/mesec za 120 l posodo in zajema mesečni odvoz MKO-ja, mesečni odvoz papirja, 14 dnevni odvoz odpadne embalaže, odvoz kosovnih odpadkov enkrat letno ter odvoz nevarnih odpadkov enkrat letno, predlagana predračunska cena zbiranja in prevoza bioloških odpadkov znaša 0,1093 EUR/kg oz. 1,6342 EUR/mesec za 120 l posodo, ter zajema 14 dnevni odvoz od gospodinjstev v stanovanjskih hišah, ter tedenski odvoz od gospodinjstev v večstanovanjskih zgradbah, predlagana predračunska cena zbiranja in prevoza komunalnih odpadkov od nenaseljenih odpadkov znaša 4,3165 EUR brez DDV za vrečo. Lastniki, nenaseljenih objektov prevzamejo na sedežu izvajalca JS 4 vreče (2 vreče za MKO + 2 vreče za odpadno embalažo). Merilo za obračun: 1/3 najmanjše izhodiščne posode. Ob tem je opozoril na administrativno napako v predlogu sklepa in predlagal popravek predloga sklepa v delu cene javne infrastrukture zbiranja MKO/zabojnik 120 lit/mesec in v delu cene javne infrastrukture zbiranja BIO odpadkov/zabojnik 120 lit/mesec ter tudi v delu cene namenske vreče za zbiranje mešane embalaže.

Mnenje Sveta za varstvo uporabnikov javnih dobrin k vsem trem elaboratom je predstavila Nataša Horvat, podpredsednica sveta.

Nato je predsedujoči pozval k razpravi.

V razpravi so sodelovali: Dejan Süč, Peter Novak in Stanislav Gjerkeš.

Podan je bil predlog, da se za prihodnjo obravnavo elaboratov pripravi primerjava cen za gospodarskih javnih služb za petletno obdobje, iz česar bo vidno gibanje cen gospodarskih javnih služb v občini Lendava, čeprav se ugotavlja, da so cene v naši občini primerljive z cenami drugih občin, da pa kakovost pitne vode pada.

Odgovore na vprašanja oziroma pobude iz razprave sta podala Jožef Gerenčer in Stanislav Gjerkeš, do nedavnega zaposlen v javnem podjetju Eko - Park in zadolžen za področje gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo v občini Lendava in sicer, da imamo v občini Lendav najnižje cene gospodarskih javnih služb, da bo za prihodnjo predstavitev elaboratov pripravljena primerjava cen za petletno obdobje, da analize vode kažejo na njeno neoporečnost, da se voda klorira enkrat manj kot je minimalna predvidena količina klora, da so gospodarske javne službe v naši občini vzorno urejene in da nimamo težav z temperaturo vode ter da se lahko naroči tudi dodatno vzorčenje vode pri posameznem uporabniku (iz pipe).

Po zaključku razprave je predsedujoči predlagal glasovanje.

Prisotnih je 19 članov občinskega sveta.

Glasuje 18 članov občinskega sveta. Jožef Gerenčer se iz glasovanja zaradi nasprotja interesov izvzame.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 291:

  1. Elaborat v predloženi obliki, ki ga je izdelal izvajalec te javne službe na območju Občine Lendava, javno podjetje EKO-PARK d.o.o. Lendava – ÖKO-PARK Kft. Lendva, se sprejme v predloženi obliki.

  2. Predračunske cene gospodarske javne službe odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode, za obdobje od 01.04.2021 do 31.03.2022 znašajo:

a) Odvajanje komunalne odpadne vode in padavinske odpadne vode z javnih površin: omrežnina = 4,204 € brez DDV / mesec za priključek DN < 20 cena storitve izvajanja javne službe = 0,4254 €/m3 porabljene pitne vode brez DDV

b) Čiščenje komunalne odpadne vode in padavinske odpadne vode z javnih površin za naselje Hotiza omrežnina = 2,5487 € brez DDV / mesec za priključek DN < 20 cena storitve izvajanja javne službe = 0,5804 €/m3 porabljene pitne vode brez DDV

c) Storitve povezane z nepretočnimi greznicami, obstoječimi greznicami in malimi komunalnimi čistilnimi napravami cena storitve = 0,2889 €/m3 porabljene pitne vode.

  1. Sklep velja z dnem sprejema, uporablja pa se od 1.4.2021 dalje.

Prisotnih je 19 članov občinskega sveta.

Glasuje 18 članov občinskega sveta. Jožef Gerenčer se iz glasovanja zaradi nasprotja interesov izvzame.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 292:

  1. Elaborat o oblikovanju cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja za javno službo oskrba s pitno vodo, ki ga je izdelal izvajalec te javne službe na območju Občine Lendava, javno podjetje EKO-PARK d.o.o. Lendava – ÖKO-PARK Kft. Lendva, se sprejme v predloženi obliki.

  2. Občinski svet potrjuje stopnjo izkoriščenosti zmogljivosti gospodarske javne infrastrukture VV Gaberje v višini 36,86 % in transportnih vodov VLE-0,VLE-1,VLE-2, VLE-5 skupaj v višini 6,502 %.

  3. Predračunske cene gospodarske javne službe oskrba s pitno vodo, za obdobje od 01.04.2021 do 31.03.2022 znašajo: a) omrežnina

Vodomer Faktor omrežnine Omrežnina na mesec elaborat Priključek DN < 20 1 3,7468 Priključek 20 < DN < 40 3 11,2410 Priključek 40 < DN < 50 10 37,4680 Priključek 50 < DN < 65 15 56,2020 Priključek 65 < DN < 80 30 112,4040 Priključek 80 < DN < 100 50 187,3400 Priključek 100 < DN <150 100 374,6800 Priključek 150 < 200 749,3600

a) vodarina

Vrsta storitve Cena (v € brez DDV / m3 porabljene pitne vode) Vodarina - GJS 0,52206 Vodarina – posebne storitve* 0,78309

*Porabljeno vodo, ki po 2. členu Uredbe o oskrbi s pitno vodo ne predstavlja GJS, izvajalec zaračuna kot posebno storitev.

  1. Sklep velja z dnem sprejema, uporablja pa se od 1. 4. 2021 dalje.

Prisotnih je 19 članov občinskega sveta.

Glasuje 18 članov občinskega sveta. Jožef Gerenčer se iz glasovanja zaradi nasprotja interesov izvzame.

Skupaj s predlaganim administrativnim popravkom je bil soglasno sprejet

Sklep št. 293:

  1. Občinski svet sprejema predlog Elaborata o oblikovanju cen storitev obveznih gos-podarskih javnih služb varstva okolja v občini Lendava za javno službo zbiranje in prevoz določenih vrst komunalnih odpadkov v predloženi obliki in s tem potrjuje predračunske cene gospodarske javne službe za obdobje od 01.04.2021 do 31.03.2022:

cena za zbiranje komunalnih odpadkov znaša 0,1644 EUR/kg brez DDV; cena zbiranja bioloških odpadkov znaša 0,1093 EUR/kg brez DDV cena javne infrastrukture zbiranje MKO 0,0708 EUR/zabojnik 120 lit/mesec cena javne infrastrukture zbiranje BIO odpadkov 0,0157 EUR/zabojnik 120 lit/mesec

  1. Mesečni strošek GJS zbiranja in odvoza določenih vrst komunalnih odpadkov glede na volumen posode Volumen posode Št. članov v gospodinjstvu Št. zaposlenih (gospodarstvo in javni sektor) Št. gostov / kapaciteta lokala v gostinstvu Mesečni strošek odvoza brez DDV 120 l/ obračun 60 l 1 2,1582 120 l 2-4 1-4 7 4,3165 240 l 5-8 5-10 7-14 8,6330 360 l 8 in več 11-15 14-21 12,9495 770 l 27,7112 1.100 l 42,5610 Cena zbiranja in odvoza BIO odpadkov GJS 120 l BIO 1,6342

KONTEJNERSKI ODVOZ ODVOZ brez DDV 5 m3 94,456 7 m3 132,188 10 m3 188,840 Dostava kontejnerja 34,770 Najem kontejnerja na dan 4,000

Obračunska osnova za BIO odpadke v večstanovanjskih objektih je minimalen volumen 30 l po osebi za enkratni odvoz.

  1. Cena namenske vreče za MKO znaša 4,3165 EUR brez DDV. Cena vreče zajema:
  • nabavno vrednost vreče
  • strošek zbiranja in odvoza (posoda volumen 120 l)
  • strošek obdelave in odlaganja odpadkov (posoda volumen 120 l)

Cena namenske vreče za zbiranje mešane embalaže znaša 0,5985 € brez DDV

  1. Sklep velja z dnem sprejema, uporablja pa se od 1. 4. 2021 dalje.
Elaborati o oblikovanju cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja za obdobje od 01.04.2021 dalje za javne službe: 7.1. odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode v občini Lendava 7.2. oskrba s pitno vodo 7.3. zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov
Sprejet
Elaborati o oblikovanju cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja za obdobje od 01.04.2021 dalje za javne službe: 7.1. odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode v občini Lendava 7.2. oskrba s pitno vodo 7.3. zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov
Sprejet
Elaborati o oblikovanju cen storitev obveznih gospodarskih javnih služb varstva okolja za obdobje od 01.04.2021 dalje za javne službe: 7.1. odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode v občini Lendava 7.2. oskrba s pitno vodo 7.3. zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov
Sprejet
8. Predlog sprememb in dopolnitev Načrta razvojnih programov občine Lendava 2021 – 2024 – 1. sprememba

Gradivo k točki je bilo na spletni strani občine objavljeno 6.4.2021.

Obrazložitev gradiva je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod k točki je podal župan občine. Predlog sprememb in dopolnitev Načrta razvojnih pro-gramov občine Lendava 2021 – 2024 se nanaša na izvedbo projekta Izgradnja telovadnice s pripadajočo opremo v Podružnični šoli Gaberje«

Obrazložitev predloga sprememb in dopolnitev Načrta razvojnih programov občine Lendava 2021 – 2024 – 1. sprememba je podal Bojan Petrijan in sicer, da je nastala možnost za izgradnjo telovadnice na lokaciji Podružnične šole Gaberje, saj je Pomurska madžarska samoupravna narodna skupnost na razpisu pridobila za ta namen finančna sredstva.

Tako je tudi sklenjena pogodba med občino in PMSNS, ki določa, da PMSNS za namen vzpostavitve projekta občini s transferjem zagotovi namenska sredstva v višini 961.961,30 EUR, občina pa izvaja vse potrebne aktivnosti, da predmetni projekt zaživi.

V okviru projekta in razpoložljivih sredstev se bo pripravila vsa potrebna dokumentacija za vzpostavitev telovadnice v velikosti cca. 620 m2, zagotovila najprimernejša oprema za izvajanje športnih aktivnosti učencev in rekreativcev in zagotovilo do cca. 20 parkirnih mest. Predsedujoči je pozval k razpravi.

V razpravi so sodelovali: Ferenc Horváth, Dejan Süč, Jožef Gerenčer, Stanislav Gjerkeš, Drago Nađ in Nataša Horvat.

V razpravi je bilo izpostavljeno, da je:

  • telovadnica namenjena tudi za potrebe Vrtca in ne samo podružnične šole,

  • da je občinskemu svetu predloženo gradivo presplošno, ni priloženega investicijskega programa oziroma DIIP, tako kot je bilo to izpostavljeno na decembrski seji občinskega sveta ob sprejemanju proračuna, ob tem pa je potrebno ta dva dokumenta ločevati in glede priprave upoštevati določbe Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ,

  • da bi svetniki za odločanje morali prejeti pripadajoče gradivo in ne da se od njih pri-čakuje, da si bodo ta grdiva sami priskrbeli,

  • k načrtu razvojnih programom potrebno priložiti DIIP oziroma IP in glede na to, da tega sedaj v gradivu ne, se predlaga, da se o spremembi NRP odloči na prihodnji seji, ko bo DIIP tudi priložen h gradivu,

  • potrebno vsekakor že enkrat razčistiti, kaj so obvezne priloge NRP, sicer pa sta Uredba o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ in mnenje Ministrstva za finance jasna in je točno določeno, da je temeljni dokument za uvrstitev projekta v NRP DIIP.

Odgovore na podane pripombe iz razprave sta podala Bojan Petrijan in župan občine in sicer da je DIIP za projekt izgradnje telovadnice v POŠ Gaberje pripravljen in da lahko svetniki vedno tudi vpogledajo v verodostojno dokumentacijo vsake investicije.

Nato je Bojan Petrijan svetnikom preko kamere tudi pokazal DIIP za projekt izgradnje telovadnice v POŠ Gaberje ter podal še dodatno obrazložitev, ki izhaja iz 13. člena Odloka o proračunu občine za leto 2021, ki pravi, da je župan pooblaščen, da s sklepom potrjuje investicijsko dokumentacijo za namene in v obsegu določenim v NRP, pri čemer lahko vrednosti projektov odstopajo za največ 30 %.

Kljub podani obrazložitvi so bili svetniki nejevoljni, saj se s tem, da za odločanje nimajo vseh verodostojnih dokumentov postavljajo v neugoden položaj.

Po zaključku razprave je predsedujoči s poudarkom, da je vir za investicijo zagotovljen in da je za investicijo tudi pripravljen DIIP, predlagal glasovanje.

Prisotnih je 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 18 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 294:

  1. Občinski svet sprejema predlog sprememb in dopolnitev Načrta razvojnih programov za obdobje 2021-2024 – 1. sprememba, v predloženi obliki.

    1. Sklep velja z dnem sprejema. (priloga)
Predlog sprememb in dopolnitev Načrta razvojnih programov občine Lendava 2021 – 2024 – 1. sprememba
Sprejet
9. Predloga sklepa o spremembah in dopolnitvah Načrta ravnanja z nepremičnim premo-ženjem občine in načrta ravnanja s premičnim premoženjem občine v letu 2021 – 2. sprememba

Gradivo k točki je bilo na spletni strani občine objavljeno ob sklicu seje.

Obrazložitev gradiva je podana na obrazcu, ki je sestavni del spisne dokumentacije.

Uvod k točki je podal župan občine in sicer, da predlog sprememb in dopolnitev Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem občine in načrta ravnanja s premičnim premoženjem občine v letu 2021 izvira iz potreb operativnega izvajanja načrta, zato je potrebna že 2. sprememba tega načrta.

Obrazložitev k spremembam in dopolnitvam Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem občine in načrta ravnanja s premičnim premoženjem občine v letu 2021- 2. sprememba je podal Bojan Petrijan. Predsedujoči je pozval k razpravi.

Razprave ni bilo, zato je predsedujoči predlagal glasovanje.

Prisotnih je bilo 18 članov občinskega sveta.

Glasuje 18 članov občinskega sveta.

Soglasno je bil sprejet

Sklep št. 295:

  1. Občinski svet sprejema predlog sprememb in dopolnitev Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem občine in načrta ravnanja s premičnim premoženjem občine v letu 2021 v predloženi obliki.

  2. Sklep velja z dnem sprejema.

Predloga sklepa o spremembah in dopolnitvah Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem občine in načrta ravnanja s premičnim premoženjem občine v letu 2021 – 2. sprememba
Sprejet